از اردوغان تا مارادونا

۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۹۲

نامزدی رونالدو با خبرنگار مکزیکی

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید با خبرنگار تلویزیون مکزیک نامزد کرد. کریستیانو رونالدو که به‌تازگی از نامزد روسی سابقش جدا شده با یک روزنامه‌نگار مکزیکی به‌نام ونسا پاپنکوته نامزد شد. ونسای ۲۹ساله که برای تلویزیون مکزیک کار می‌کند سال گذشته به‌عنوان زیباترین زن کشورش انتخاب شد. کریستیانو رونالدو برنده سه توپ طلا، دو ماه پیش از نامزد روسی خود جدا شد. پس از رسانه‌یی‌شدن این خبر خیلی از رسانه‌های اسپانیایی، نمایش ضعیف رونالدو در سال۲۰۱۵ را به مسایل عاطفی این بازیکن مرتبط دانستند.


بازیگر «دانتون ابی» دیو شد

دن استیونس بازیگر سریال «دانتون ابی» در نقش دیو فیلم جدید دیسنی «دیو و دلبر» بازی می‌کند. در‌حالی‌که پیش از این اما واتسون برای بازی در نقش دلبر انتخاب شده بود، اکنون بازیگر نقش دیو نیز تعیین شد. دن استیونس بازیگری که با «دانتون ابی» به شهرت رسید و سال پیش در فیلم اکشن «میهمان» بازی کرد، در حال مذاکره است تا در نقش دیو و شاهزاده دیسنی نقش‌آفرینی کند. این فیلم نسخه زنده فیلمی است که قبلا نسخه انیمیشن آن با اقبال زیادی روبه‌رو شده بود. «دیو و دلبر» قصه افسانه‌یی اصالتا فرانسوی است که داستان زن جوانی را روایت می‌کند که می‌پذیرد به‌جای پدرش در قلعه یک هیولا زندانی شود. او تنها در صورتی آزاد می‌شود که عاشق این دیو شود؛ دیوی که درواقع یک شاهزاده جادو شده است. انیمیشن «دیو و دلبر» سال۱۹۹۱ منتشر شده بود.


خدمت اجباری برلوسکنی تمام شد

دوره خدمات اجباری شهری برلوسکنی نخست‌وزیر پیشین ایتالیا پایان یافت. سیلویو برلوسکنی که به اتهام تقلب مالیاتی در سال2013 به چهار سال حبس محکوم شد، درنهایت با حکمی روبه‌رو شد که او را موظف می‌ساخت 10ماه کار اجباری شهری انجام دهد. او در این مدت در آسایشگاه لاسکرا فامیلیا در میلان به مراقبت از بیماران پرداخت. به گفته مدیر این آسایشگاه برلوسکنی این دوره را به‌خوبی به پایان رسانده است. او چهار ساعت ار روزهای جمعه هر هفته را صرف مراقبت از بیماران مبتلا به آلزایمر در این آسایشگاه کرد. خود او گفته است خدمت در این آسایشگاه برایش تجربه‌یی احساسی در پی داشت و دلش می‌خواست این تجربه را ادامه دهد. نخست‌وزیر پیشین ایتالیا مکررا برای بیماران مبتلا به آلزایمر در آخرین روزهای فعالیتش در این آسایشگاه هدیه می‌برد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر