هنر

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۷۲

تمدید مهلت جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب

براساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره جلوه‌های آب و به جهت درخواست هنرمندان، مهلت ارسال آثار به دومین دوره این جشنواره تا 20اسفند تمدید شد. گفتنی است دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب 8 تا 10اردیبهشت 94 در اصفهان برگزار می‌شود.

پیشنهاد اعضای شورای سیاست‌گذاری، از آنجایی که جشنواره جلوه‌های آب آخرین جشنواره‌یی است که زاون قوکاسیان عضو شورای سیاست‌گذاری آن بوده است و به پاس قدردانی از زحمات بی‌دریغ او، جشنواره جایزه ویژه هیات داوران را به‌نام ایشان درنظر گرفته که در مراسم اختتامیه به برگزیدگان اهدا می‌شود.


ستاره فوتبال جهان خواننده شد

داوید ویا مهاجم باشگاه نیویورک‌سیتی با حضور در استودیو، آهنگ «همه راه‌ها» را که مخصوص این باشگاه است، همراه دو نفر دیگر خواند. داوید ویا که تابستان گذشته و پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل راهی باشگاه نیویورک‌سیتی شد، هنوز بازی نخست خود را در لیگ حرفه‌یی امریکا برای این تیم انجام نداده اما در دیداری دوستانه موفق به گلزنی برای این تیم شده است. نیویورک‌سیتی که یک باشگاه تازه تاسیس در لیگ حرفه‌یی امریکا به حساب می‌آید قرار است نخستین دیدار خود را مقابل اورلاندوسیتی برگزار کند. به همین دلیل آهنگ «همه راه‌ها» خوانده شده تا پیش از نخستین حضور این تیم در لیگ حرفه‌یی امریکا پخش شود. ویا همراه سارا پکیام و ‌ام‌سی استرلین این آهنگ را خوانده که به‌زودی پخش خواهد شد.

این باشگاه در صفحه اختصاصی توییتر خود ضبط این آهنگ را اعلام کرده بود و پس از آن سایت رسمی باشگاه نیز خوانده شدن چنین آهنگی را تایید کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر