سرخط خبرها

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۴۱

ایرنا سیدعباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی ایران، پیشرفت در مذاکرات مونترو را بیش از مذاکرات ماه‌های گذشته ارزیابی کرد ولی گفت هنوز راهی طولانی پیش رو داریم.

فارس اندیشکده امریکایی «واشنگتن» در تحلیلی نوشت: ایران در حال تفهیم این مهم به امریکاست که غرب توانایی به‌خطر انداختن امنیت این کشور را ندارد.

ایسنا سیدرضا صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران انسجام ایجاد شده توسط دولت تدبیر و امید را در طول انقلاب بی‌نظیر دانست.

تسنیم علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه کشور «وارداتی» نیست، گفت: باید سیاست‌های اصل۴۴ قانون اساسی را باردیگر به‌درستی اجرا کنیم.

ایلنا عباسعلی منصوری‌آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه درصورتی که در طرفین اراده لازم باشد به‌سرعت به توافق می‌رسیم، گفت: تیم مذاکره‌کننده براساس منافع ملی قدم برمی‌دارند و آنچه از شواهد پیداست مذاکرات به زودی به توافق خواهد رسید.

مهر مهدی موسوی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: خواست ما این است که نتیجه مذاکرات، حفظ عزت‌خواهی و ایثار ۲۲۰هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس باشد.

ایسکانیوز حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: سخنرانی نتانیاهو در آیپک و کنگره امریکا نشان داد که عملا از دولت امریکا ناامید شده است لذا اکنون روی سخنش با کنگره امریکاست و به‌عبارتی آنها را تهدید انتخاباتی می‌کند.

میزان حجت‌الاسلام ابراهیم رییسی دادستان کل کشور در اجتماع بسیجیان شرکت ‌کننده در مانور مدافعان ولایت گفت: انقلاب اسلامی مدافعانی دارد که از جان، مایه می‌گذارند.

جماران حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در دیدار با مسوولان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: مسوولیت نظام اسلامی مبارزه با فقر است و یکی از شاخصه‌های حکومت خوب این است که ببینیم برای تنعم اقتصادی و اجتماعی مردم چقدر توفیق داشته است.

کردپرس علیرضا آشناگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: برخلاف برخی شایعات به جرات خواهم گفت که از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تاکنون حتی یک کولبر در مرزهای کردستان کشته یا زخمی نشده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر