باید شرکت‌های سرمایه‌گذار را به بنگاه اقتصادی تبدیل کنیم

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۲۵

ایسنا

رییس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تشکیل اتاق فکر برای انجام فعالیت‌های اقتصادی، گفت: با تشکیل این اتاق و استفاده از دانش و تجربیات افراد توانمند در عرصه‌های اقتصادی می‌توان در این زمینه موفق‌تر عمل کرد.

دکتر سیدامیرمحسن ضیایی گفت: فعالیت‌های اقتصادی در جمعیت هلال‌احمر باید براساس برنامه‌های باشد تا از سلیقه‌یی عمل کردن جلوگیری شود.

ضیایی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر باید حداکثر دو شرکت سرمایه‌گذاری داشته باشد که به‌عنوان بنگاه اقتصادی فعالیت کنند. وی ادامه داد: برای بنگاه‌های اقتصادی باید سیاست‌گذاری‌های لازم صورت گیرد؛ چراکه جمعیت هلال‌احمر نمی‌تواند در هر زمینه‌یی فعالیت اقتصادی داشته باشد و باید این فعالیت‌ها همسو با اهداف این جمعیت و در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم باشد.

رییس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه در دنیای پررقابت امروز باید به‌گونه‌یی سرمایه‌گذاری کرد که سوددهی‌ها واضح، روشن و هم‌راستا با ماموریت‌های هلال‌احمر باشد، اذعان کرد: شرکت صنایع نساجی هلال به‌عنوان یک شرکت اقتصادی همسو با عملیات‌های هلال‌احمر فعالیت می‌کند و در مواقعی که با بحران مواجه نیستیم می‌تواند برای جمعیت هلال‌احمر سودآور باشد و البته این سودآوری نیز پشتوانه‌یی برای افزایش ظرفیت خدمت‌رسانی است. رییس جمعیت هلال‌احمر تبدیل شرکت‌های سرمایه‌گذاری هلال به بنگاه‌های اقتصادی را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد زمانی‌که شرکت‌های سرمایه‌گذاری به بنگاه اقتصادی تبدیل شوند، باید کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد‌ها را در پی داشته باشند.

رییس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تشکیل اتاق فکر برای انجام فعالیت‌های اقتصادی، افزود: با تشکیل این اتاق و استفاده از دانش و تجربیات افراد توانمند در عرصه‌های اقتصادی می‌توان در این زمینه موفق‌تر عمل کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر