خبر

۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۲۸۲

پایان عملیات تعریض پل ستارخان تا پایان اسفند

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از اتمام عملیات تعریض پل ستارخان تا پایان اسفند خبر داد. به گزارش مهر، علی امام ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در‌حال‌حاضر دو اقدام مهم تعریض و مقاوم‌سازی لرزه‌یی پل ستارخان در حال انجام است که عملیات تعریض تا پایان سال به اتمام می‌رسد. وی با بیان اینکه مقاوم‌سازی لرزه‌یی نیز تا پایان خرداد سال آینده انجام خواهد شد، افزود: در اجرای عملیات تعریض پل ستارخان، علاوه بر بهسازی لرزه‌یی پل قدیمی، یک لاین دیگر هم به پل اضافه می‌شود. به گفته وی، عملیات تعریض پل ستارخان در تابستان امسال آغاز شده است.


نظارت بر تاکسیرانان

برای کنترل نرخ کرایه‌ها

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه‌ها از سال94 محقق می‌شود، از فعالیت 100 گشت نظارتی بر عملکرد تاکسیرانان طی ماه جاری خبر داد. به گزارش ایسنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی با تاکید بر اینکه افزایش 20 تا 25درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها برای سال94 در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است، گفت: این افزایش نرخ پس از تایید فرمانداری و از ابتدای سال94 محقق خواهد شد. معاون شهردار تهران تاکید کرد: تمامی رانندگان قریب به 8هزار تاکسی شهر، ملزم به رعایت قانون بوده و حق ندارند در ماه آتی نسبت به افزایش کرایه‌ها اقدام کنند.


افزایش سرانه فضای سبز اصفهانی‌ها

به گفته مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان، تا پایان 9ماهه امسال؛ سرانه فضای سبز شهر اصفهان به ۲۶مترمربع افزایش یافت. به گزارش «تعادل»، احمد سلیمانی‌پور گفت: این افزایش شامل پارک‌های محلی و قطعات فضای سبز است که از ۵۱۵پارک محلی و قطعات فضای سبز و ۲۶پارک شهری در سال۸۲ به حدود ۱۰۳پارک شهری و ۱۰۰۰پارک محلی و قطعات فضای سبز در سال۹۳ افزایش یافته است. وی افزود: برای حفظ سلامتی باید فضای سبز موجود حفظ شود همچنین برای رسیدن به استاندارد سلامتی این سرانه باید توسعه نیز یابد.


پیشرفت 70 درصدی عملیات ریل‌گذاری مترو مشهد

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد از پیشرفت 70درصدی عملیات ریل‌گذاری مسیر توسعه خط یک قطارشهری مشهد خبر داد. به گزارش «تعادل»، کیانوش کیامرز افزود: مسیر توسعه خط یک قطارشهری شامل پنج‌کیلومتر از ایستگاه غدیر تا فرودگاه می‌شود که تاکنون بیش از 3.5کیلومتر آن زیرسازی و ریل‌گذاری شده است. وی تصریح کرد: فاز توسعه خط یک قطارشهری مشهد سبب اتصال فرودگاه به داخل شهر از طریق حمل‌و‌نقل ریلی خواهد شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر