کافه خبر

۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۲۱۸

انتقاد رایس از افزایش محدودیت علیه ایران

ایسنا سوزان رایس مشاور امنیت ملی امریکا با انتقاد از برخی خواسته‌ها از ایران برای چشم‌پوشی کامل از ظرفیت غنی‌سازی بومی‌اش، آن را غیرواقعی و غیرقابل دستیابی خواند و تاکید کرد: هم‌پیمانان بین‌المللی نزدیک در این مذاکرات از این خواسته که ایران از تکنولوژی هسته‌ای‌اش حتی برای اهداف صلح‌آمیز دست بردارد حمایت نمی‌کنند.


زمان نخستین گفت‌وگوی مخفی ایران و امریکا

فارس حمیدرضا آصفی سخنگوی وزارت خارجه در دولت اصلاحات گفته است: نخستین گفت‌وگوی مخفی ایران و امریکا در دوره وزارت خارجه صالحی به‌وقوع پیوسته است. وی افزود: آقای صالحی در این مذاکرات به‌نوعی دخیل بود چرا که نخستین گفت‌وگوهای محرمانه با امریکا در زمان ایشان و با محوریت معاونت اروپا و امریکا با آقای ویلیام در دو دوره و در عمان صورت گرفت.


همراهی دلواپسان و نتانیاهو

مهر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه از اول انقلاب تاکنون همیشه با تحریم‌ها مواجه بوده‌ایم، گفت: امروز شرایط برای دولت فراهم است و با همین تحریم‌ها می‌تواند برنامه سازندگی‌اش را انجام دهد. وی همچنین درخصوص مذاکرات هسته‌یی گفته است: نتانیاهو از آن طرف اوباما را تهدید می‌کند، از این طرف هم دلواپسان دایما می‌گویند اسرار را رو می‌کنند.


رسیدگی به لیست جعلی

ایلنا مسعود پزشکیان و موید حسینی‌صدر از نمایندگان مجلس نهم در نامه‌یی به رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به برخی اخبار درخصوص دریافت پول از سوی خود از محمدرضا رحیمی و رسیدگی به آن داشتند.


زیر بار قرارداد تحمیلی نمی‌رویم

فارس سردار نقدی رییس سازمان بسیج گفت: این 1+5 همان کسانی هستند که از شاه پشتیبانی کردند، همان کسانی هستند که از تروریست‌ها حمایت کرده و در جنگ تحمیلی علیه ایران از صدام جنایتکار حمایت کردند. وی افزود: دشمنان این را بدانند ملت ایران زیر بار هیچ قرارداد تحمیلی که عزت و کرامتش را زیر سوال ببرد و تمام تحریم‌ها در آن لغو نشود، نخواهد رفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر