حمله‌ها به کلینتون شروع شد

۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۷۳


گاردین

نخست‌وزیر می‌گوید آنهایی که کودک‌آزاری را نادیده می‌گیرند، زندانی کنید؛ کارشناسانی که چشم‌شان را روی مسائل مربوط به کودک‌آزاری ببندند، پنج سال زندانی می‌شوند.

جلاد داعش از 2009 تحت‌نظر سازمان اطلاعات بود؛ بر مبنای شواهد اموازی جلاد داعش از سال 2009 تحت‌نظر ماموران ام‌ آی فایو بود.


لس‌آنجلس‌تایمز

یک اسپانیایی _امریکایی یاد دوستش را گرامی می‌دارد؛ به دنبال تیراندازی و کشته شدن یک فرد بی‌خانمان که یک‌شنبه به قوع پیوست، پلیس امریکا بار دیگر به خشونت متهم شد.


واشنگتن‌تایمز

توبیخ سازمان حفاظت از محیط‌زیست برای نقض حق دسترسی به اطلاعات؛ یک دادگاه فدرال به سازمان محیط‌زیست امریکا هشدار داد تا مدارک لازم برای بررسی عملکرد این سازمان را به دادگاه ارائه کند. این در حالی است که قضات این دادگاه معتقدند بخشی از مدارک در این میان نابود شده‌اند.

کلافگی گروه‌های نظارتی اف‌بی‌آی از سیاست‌های قوم‌گرایانه و داخلی؛ برمبنای مصاحبه‌ها و مدارک، گروه‌های نظارتی اف‌بی‌آی که به طور مخفیانه در حال پیگیری مسائل تروریستی، جاسوسی و گانگستری هستند و از افزایش رو به رشد تاثیر سیاست‌های قوم‌گرایانه و داخلی به تنگ آمده‌اند.


نیویورک‌تایمز

کلینتون از ایمیلی شخصی برای انجام امور دولتی استفاده می‌کرد؛ هیلاری کلینتون در زمان تصدی پست وزارت امور خارجه برای انجام وظایف رسمی‌اش از پست ایمیل شخصی خود استفاده می‌کرد و به همین دلیل ممکن است بسیاری از روابط و مراودات او قابل بررسی نباشد. او در طول وزارت چهار ساله‌اش آدرس ایمیل دولتی نداشت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر