از اردوغان تا مارادونا

۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۷۰

تست غذا قبل از خوردن اردوغان

آب آشامیدنی اردوغان پیش از نوشیده شدن از لحاظ وجود عناصر باکتریایی، شیمیایی، فلزات سنگین و مواد رادیواکتیو آزمایش می‌شود تا آلوده نباشد. درضمن غذاهایی که برای صبحانه، ناهار و شام اردوغان در قصر سفید او تهیه می‌شود ازسوی یک اکیپ پزشکی- امنیتی پیش از سروشدن تست می‌شوند تا آلوده به سم نباشند. یک تیم پزشکی ۵نفره با تجهیزات کامل هم در بخشی از این قصر نوساز مستقر شده‌اند تا برای مداوای فوری رییس‌جمهور ترکیه، درصورت لزوم آماده باشند. این تست‌ها هم در داخل کشور و هم در مسافرت‌های خارجی اردوغان در دیگر کشورها اعمال می‌شود. درضمن همه مواد غذایی و آشامیدنی و مواد مصرفی قصر حتی پودرهای لباسشویی و ظرفشویی و... از مکان‌هایی مخصوص و تاییدشده خریداری و پس از خرید هم ازسوی تیم‌های مسوول بازرسی محتوایی می‌شود.


پرداخت مالیات عقب‌افتاده

رابرت دنیرو مالیات چند میلیونی‌ عقب‌افتاده‌اش را تسویه کرد. وکیل این بازیگر محبوب برنده اسکار گفت او چند میلیون دلار برای تسویه‌حساب مالیاتی‌اش درسال2013 به سازمان مالیات‌های داخلی پرداخت کرد. این بازیگر 71ساله بیش از 6میلیون و400هزاردلار به‌خاطره پرونده شخصی‌اش در آن سال بدهکار بود. علت پرداخت نشدن مالیات‌ها ارسال آنها به آدرسی نادرست بود. پرونده‌ مالیاتی دنیرو به آدرس یکی از املاکش در ترایبکا در نیویورک ارسال می‌شد. دارایی ستاره‌ فیلم «پدر خوانده» که در لس‌آنجلس و لندن هم ملک و املاک دارد بیش از 200میلیون دلار برآورد ‌شده است.


مارادونا زیرتیغ جراحی زیبایی

یک روزنامه آرژانتینی نوشت اسطوره فوتبال آرژانتین به خواست نامزدش اقدام به عمل‌های متعدد جراحی زیبایی کرده است. روزنامه لارازون خبر از انجام مجموعه‌یی از عمل‌‌های جراحی زیبایی توسط مارادونا داده است. این اقدامات پزشکی شامل کشیدن پوست صورت، برداشتن تیرگی زیرچشم و محوکردن خطوط چروک پیشانی بوده است. مارادونا که تلاش می‌کند چهره متفاوتی با گذشته داشته باشد، برداشتن چربی‌های اضافی بدنش را هم در برنامه دارد. همه این اقدامات به خواست روسیو اولیوا نامزد جدید اسطوره صورت می‌گیرد که 30سالی از بازیکن و مربی اسبق این کشور امریکای لاتین جوان‌تر است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر