کلینتون وارد میدان می‌شود

۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۲۸


وال استریت ژورنال

راهپیمایی هزاران نفری در سوگ ترور منتقد؛ به‌دنبال ترور بوریس نمتسوف که در اپوزیسیون روسیه چهره نادری بود، هزاران نفر دست به راهپیمایی زدند. با ترور او که منتقدی منعطف بود، مردم روسیه دیگر اطمینانی ندارند که منتقد دیگری بتواند عقایدش را ابراز کند.

کلینتون برای اعلام رسمی آماده می‌شود؛ خانم کلینتون آماده می‌شود به‌صورت رسمی وارد رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری در آوریل شود.

نیویورک تایمز

گزارش دادگستری درباره تعصب یک‌طرفه در فرگوسن؛ دپارتمان دادگستری تقریبا گزارش بلندبالای انتقادی درباره وقایعی که به اعتراضات عمیق در فرگوسن امریکا منتهی شد را آماده کرده است. این گزارش به بررسی رفتار طولانی نژادپرستانه‌یی که پلیس فرگوسن به آن متهم شده، می‌پردازد.

زنان پلیس افغان رودرور با فرهنگی خطرناک؛ 6پلیس زن افغان در سال2013 کشته شدند. با این حال تمرینات نظامی پلیس‌های زن افغان در کابل ادامه دارد و دولت تلاش دارد تا زنان بیشتری را وارد نیروی پلیس کند.

واشنگتن پست

زندان‌های عربستان‌سعودی و زندگی مانند سوییت برای تروریست‌ها؛ جز تفنگ‌های خودکار و برج‌های دیده‌بانی، زندان «الحیر» با اقدامات امنیتی بالا، بیشتر شبیه هتلی ویژه برای زندانیان است. پشت دروازه‌های آهنی، فرش‌های قرمزی گسترده شده که در دو سوی آن 38سلول انفرادی با تختخواب‌های بزرگ، یخچال، تلویزیون و دوش به اقامتگاه تروریست‌ها بدل می‌شوند. نزدیک به 110زندانی که بیشترشان مجرمان اقدامات تروریستی هستند، در این شرایط و در چند کیلومتری ریاض نگهداری می‌شوند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر