توییت کن پولدار شو

۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۲۴

در سال۲۰۰۹ میلادی که کریس سانچز به توییتر پیوست به هیچ‌وجه انتظار نداشت که به‌واسطه آن، پولی عایدش شود. خودش هم می‌گوید صرفا برای دنبال کردن خواننده‌های مشهور، در این سایت عضو شد تا بتواند از جدیدترین اخبار آنها مطلع شود. کمی بعد از آنکه کریس حساب کاربری‌اش را در توییتر ایجاد کرد، دریافت که حرف زیادی برای مطرح‌کردن در این فضا ندارد و به همین دلیل به‌صورت تصادفی شروع به اشتراک‌گذاری حقایقی کرد که در زمان وبگردی و کنکاش فضای مجازی با آنها برخورد می‌کرد.

البته تردیدی نیست که کریس استعداد خوبی برای انجام این کار داشت. او در سال۲۰۱۱ میلادی تصمیم گرفت به‌صورت ۲۴ساعته و در تمامی روزهای هفته توییت کند و این یعنی باید در هر 15دقیقه یک واقعیت را در صفحه خود منتشر می‌کرد و این‌گونه شد که «اوبر فکتس» شکل گرفت. در سال۲۰۱۲، شمار دنبال‌کنندگان اکانت کریس از مرز ۲۰۰هزار نفر گذشت و جالب است بدانید که در میان آنها اسامی هنرمندان مشهور نیز به چشم می‌خورد و طولی نکشید که یک شبکه تبلیغاتی با کریس وارد مذاکره شد.

این جوان بااستعداد می‌گوید: این شبکه به من کمک کرد تا راه پول‌درآوردن از UberFacts را با ساختن گالری و توییت‌کردن لینک‌های مختلف پیدا کنم. طولی نکشید که کریس چک‌های ۶۰۰ یا ۸۰۰دلاری را بابت یک هفته همکاری با شرکت‌های تبلیغاتی دریافت کرد و آن‌طور که خودش می‌گوید باور این مساله برایش امکان‌پذیر نیست. امروز اکانت توییتر سانچز ۹/۴میلیون دنبال‌کننده دارد و صفحه فیس‌بوک آن نیز ۱/۲۷میلیون بار لایک شده است. حساب اینستاگرام او هم 468هزار کاربر را با خود همراه کرده که همگی، در‌مجموع درآمدی بالغ بر ۵۰۰هزار دلار را به‌طور سالانه برای او به ارمغان می‌آورند. وی اخیرا هم اپلیکیشن UberFacts را ساخته که انتظار می‌رود به‌صورت هفتگی درآمدی حدود ۶۰هزار دلار در هفته را برایش داشته باشد. این اپلیکیشن امکان نظردهی، لایک کردن و اشتراک‌گذاری مطالب منتشرشده در اکانت‌های یادشده را برای کاربران فراهم خواهد کرد. گفتنی است که سانچز به‌تازگی دو فرد جدید را به استخدام خود درآورده تا او را در جست‌وجوی مطالب و زمان‌بندی توییت‌ها یاری دهند. آنها به‌طور متوسط بین ۲ تا ۴واقعیت را در هر ساعت منتشر می‌کنند. کریس می‌گوید به این دلیل تعداد توییت‌هایش را پایین نگه داشته تا مبادا باعث آزرده‌خاطر شدن کاربران شود. ناگفته نماند که مطالب منتشرشده از‌طریق صفحه او به‌اندازه کافی غیرقابل باور هستند که دنبال‌کنندگان را متقاعد به اشتراک‌گذاری‌شان کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر