جوابیه

۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۰۵۷

مدتی قبل در نشست خبری که توسط فاطمه دانشور برگزار شده بود سخنانی در ارتباط با انتخابات اتاق بازرگانی مطرح کردند و در همین ارتباط یلدا راهدار، نایب‌رییس کانون زنان بازرگان ایران، جوابیه‌یی برای «تعادل» ارسال کرده‌اند که در ذیل می‌خوانید:

با سلام و احترام

باتوجه به اینکه مطلبی از سرکار خانم فاطمه دانشور کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی مورخ 05/12/1393 در صفحه5 روزنامه تعادل چاپ گردیده بود که حاوی مطالبی پیرامون انتخابات کانون زنان بازرگان در تاریخ 5شهریور بود. لازم می‌داند به استحضار حضرتعالی و خوانندگان محترم آن روزنامه برساند که هرچند صحبت‌هایشان تازگی نداشته و از بعد انجام انتخابات این صحبت‌ها از تریبون‌های مختلف بازنشر شده است. اما ایشان شکایت به قوه قضاییه نیز برده‌اند و به‌موجب دادنامه شماره9240 صادر از شعبه22 دادگاه حقوق تهران نه‌تنها ادعای مطروحه به خواسته ابطال صورتجلسه مجمع عمومی کانون زنان بازرگان محکوم به رد و بطلان تشخیص داده شده است که براساس مفاد دادنامه صادر شده عملا صحت انتخابات مذکور توسط مجری آن تایید شده است. لذا باتوجه به اینکه در ایام انتخابات اتاق بازرگانی به‌سر می‌بریم و انتشار مطالب مذکور به سابقه نمایندگان زنان بازرگان خدشه جدی وارد می‌سازد خواهشمند است دستور فرمایید برابر ماده23 قانون مطبوعات نسبت به انتشار جوابیه در همان صفحه و در اولین شماره اقدام لازم به‌عمل آید.

این جوابیه در راستای اهداف روشنگری روزنامه تعادل منتشر شده است و امکان پاسخگویی در این صفحه برای فاطمه دانشور محفوظ است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر