خبر خوش برای آزادراه تهران- شمال

۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۰۳۰

درحالی که با تعیین تکلیف قطعه اول آزادراه تهران- شمال بین وزارت راه‌وشهرسازی، بنیاد مستضعفان و پیمانکار چینی کار روی این قطعه دوباره از سر گرفته شده است. معاون آخوندی اعلام کرد که خبری خوش برای این آزادراه تاریخی در راه است. پس از نزدیک به 20سال بلاتکلیفی در ساخت و تکمیل آزادراه تاریخی تهران- شمال وزارت راه‌وشهرسازی پیگیری‌های ویژه خود را برای به سرانجام رساندن این طرح بزرگ آغاز کرده و رییس شرکت ساخت رسما اعلام کرده خبری خوش در این زمینه در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. علی نورزاده در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان این‌ مطلب تصریح کرد: قطعه چهار این آزادراه بسیار مهم که از نزدیک به سه سال قبل به زیر بار ترافیک رفته پس از انجام تغییرات لازم تکمیل شده و تا 20اسفند امسال مجددا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی درباره آخرین وضعیت قطعه یک این آزادراه نیز اعلام کرده است‌ با مذاکرات انجام گرفته بین این وزارتخانه و بنیاد مستضعفان، پیمانکار چینی که به‌دلیل مشکلات به‌وجود آمده کار عملیات اجرایی را متوقف کرده بود بار دیگر تعیین تکلیف شده و درحال اجرای این قطعه بسیار مهم است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت این قطعه تا دوسال آینده تکمیل شده و دراختیار مسافران مسیر قرار می‌گیرد. با افتتاح این قطعه مسیر اتصال تهران- شمال 60کیلومتر کوتاه‌تر خواهد شد و زمان این سفر به‌شدت کاهش می‌یابد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر