پولدارترین بازیگران جهان سینما

۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۰۰۲

سال‌هاست این بازیگران به دنیای سرگرمی ما راه‌ یافته‌اند و به‌دلیل موفقیت‌شان در صنعت سینما و سرگرمی، ثروت هنگفتی نصیب‌شان می‌شود. ممکن است در این گزارش محبوب‌ترین بازیگر خود را بیابید.

«آدام سندلر» کمدین و تهیه‌کننده فیلم با ۴۸سال سن، ثروتی حدود ۳۴۰میلیون دلار دارد. «کلینت ایستوود» 84ساله به‌عنوان بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان ۳۱۰میلیون دلار دارایی‌اش است. «بیل کازبی» کمدین و نویسنده ۷۶ساله که زمانی در اوج محبوبیت بود و اکنون به‌دلیل رسوایی‌های اخلاقی، اعتبار خود را از دست داده، ۳۸۰میلیون دلار ثروت دارد. «تام‌هنکس» بازیگر، نویسنده و کارگردان مشهورِ ۵۸ساله، ۳۹۰میلیون دلار ثروت دارد. «تام‌کروز» ستاره 51ساله «ماموریت غیرممکن» ۴۰۰میلیون دلار دارایی‌اش است. «تایلر پریر» 44ساله به‌عنوان نویسنده، نمایشنامه‌نویس و بازیگر ۴۵۰میلیون دلار ثروت دارد.

«جانی‌دپ» ستاره 51ساله «دزدان دریایی کاراییب» ۴۸۰میلیون دلار ثروت دارد. میزان دارایی «جک‌نیکلسون» بازیگر ۷۷ساله مشهور سینما نیز ۴۸۰میلیون دلار اعلام شده است. از همه اینها ثروتمندتر «شاهرخ‌ خان» بازیگر هندی ۴۹ساله است که در بیش از ۸۰فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده و ثروتش معادل ۶۰۰ میلیون دلار برآورده شده است. اما ثروتمندترین بازیگر این فهرست «جری ساینفیلد» کمدین ۶۰ساله امریکایی است که حدود ۸۲۰میلیون دلار ثروت دارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر