رونمایی از ائتلاف«توسعه پایدار البرز»

۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۸۴

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی استان البرز از جهات مختلف یک اتاق منحصر‌به‌فرد به‌شمار می‌رود. این اتاق در شرایطی عنوان جوان‌ترین اتاق در سراسر کشور را یدک می‌کشد که براساس آمارهای اقتصادی استان، در همین مدت کوتاه توانسته عملکرد قابل‌قبولی را از خود به نمایش بگذارد. «توسعه پایدار البرز»، عنوان ائتلافی است که با حضور جمعی از متخصصان و تولیدگران استان و با هدف ارتقای سطح خدماتی، مدیریتی و آموزشی تولید و بازرگانی البرز تشکیل شده است. روز گذشته اعضای این ائتلاف در حضور رسانه‌ها با اعلام اهداف و برنامه‌های آینده از مهم‌ترین گروه ائتلافی البرز برای انتخابات 18اسفندماه رونمایی کردند.

به گزارش «تعادل» رییس اتاق البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تشکیل ائتلاف توسعه پایدار البرز با هدف استفاده از تمام ظرفیت‌های تولیدی، بازرگانی و کشاورزی استان آغاز به‌کار کرده است گفت: «تمامی برنامه‌های توسعه کشور با هدف الگوی توسعه تنظیم شد که موضوعات مختلفی را شامل می‌شود، تلاش اعضای ائتلاف«توسعه پایدار البرز»در انتخابات پیش رو پیگیری مطالبات فعالان تولید، بازرگانی و کشاورزی استان با استفاده از ظرفیت‌هایی است که قانون برای این منظور در نظر گرفته است.» حسین طوسی با اشاره به فرآیند اجرایی دومین دوره اتاق بازرگانی البرز گفت: «این دوره از رای‌گیری انتخابات اتاق بازرگانی البرز به‌صورت ماشینی و مکانیزه انجام می‌شود وهمه اعضا تنها با کارت دیجیتالی قادر به حضور در انتخابات هستند.» از سوی دیگر، رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان کشور و نامزد دومین دوره انتخابات اتاق البرز با مورد توجه قرار دادن فعالیت‌های بنگاه‌های کوچک و متوسط گفت: «این بنگاه‌ها با وجود اینکه در کشور ما مورد توجه قرار نمی‌گیرند در کشورهای رو‌‌به‌رشد در جایگاه خوبی قرار دارند.» علیرضا محیط با بیان اینکه بخش تولید کشور دچار رکود شده است و به‌تبع آن بنگاه‌های کوچک و متوسط صدمه بیشتری می‌خورند، گفت: «بهبود اقتصاد کشور از طریق رشد و توسعه بنگاه‌های اقتصادی کوچک آغاز و همه‌گیر می‌شود.» وی با بیان اینکه باید موانع بر سر راه تولیدکنندگان برداشته شود، خاطرنشان کرد: تولید تنها راه نجات اقتصاد کشور است که با همکاری همه‌جانبه میسر می‌شود.

درلیست اعضای ائتلاف توسعه پایدار که جمعی از مدیران متخصص کشور و استان را شامل می‌شود نام‌هایی چون طوسی، بهبهانی، کامکار، شایان و رفیعی (بخش بازرگانی) امینی و شریفی (بخش صنعت) رضوی، خانی، میرجلیلی (بخش کشاورزی) سلیمانی و محیط (بخش معدن) و آقایان بنامولایی، ملک‌پوری و فراهانی قرار دارند. براساس تبصره2 ماده15 و مواد12 و 13 قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، رای‌گیری انتخابات اتاق‌ها در سراسر کشور از ساعت8 تا 18 دوشنبه 18اسفند1393 در محل اتاق‌ها برگزار می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر