گلادیاتور مالک باشگاه لیدز

۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۳۷

هواداران تیم لیدز یونایتد انگلیس از راسل کرو بازیگر هالیوودی برنده جایزه اسکار، خواسته‌اند با خرید بخشی از سهام این باشگاه، به بهبود وضعیت مالی این تیم کمک کند.

کرو ستاره فیلم‌هایی همچون «گلادیاتور» و «رابین هود» از طرفداران سرسخت و متعصب لیدز است و یکی از مالکان تیم «ساوث سیدنی رابیتوس» در لیگ راگبی استرالیا، تیمی که هفته گذشته قهرمان باشگاه‌های جهان در راگبی شد. اعضای کانون هواداران لیدز گفته‌اند به‌دنبال ملاقاتی با «کرو» هستند. این خواست زمانی جدی‌تر شد که این بازیگر برنده اسکار و بفتا در پیغامی در توییتر بر حمایت و وفاداری خود نسبت به لیدز تاکید کرد و توصیه‌هایی نیز به هواداران این تیم داشت. یکی از سخنگویان کانون هواداران لیدز در این مورد گفت: ما گروهی از هواداران لیدز هستیم که به‌دنبال جمع‌آوری مبلغی حدود 10میلیون پوند هستیم تا بتوانیم 25درصد از سهام باشگاه را که در حال حاضر متعلق به موسسه اعتباری گلف است، خریداری کنیم. علاوه بر اعضای هیات‌مدیره کانون، ما یک تیم 100نفره هم داریم که برای مسجل شدن این اتفاق تلاش می‌کنند و اخیرا سعی کرده‌ایم بتوانیم با راسل کرو تماس بگیریم و خواستار حمایت مالی او از تیم شویم. او از طریق توییتر با ما تماس برقرار کرد و ضمن ابراز حمایت خود، چند توصیه هم داشت. امیدواریم بتوانیم با او ملاقاتی داشته باشیم تا درمورد اینکه چگونه می‌توانیم با هم کار کنیم و بخشی از سهام باشگاه را بخریم و هواداران را هم بخشی از هیات‌مدیره تیم کنیم، حرف بزنیم.

کرو هفته گذشته از هواداران میلیونی خود در توییتر سوال کرد که آیا خرید بخشی از سهام این باشگاه بحران زده «یورکشایر» ایده خوبی هست یا نه. آینده باشگاه لیدز در وضعیت مبهمی قرار گرفته است چون سهامدار عمده این باشگاه یعنی ماسیمو چلینو ازسوی سازمان لیگ انگلیس محروم شده و حق فعالیت به‌عنوان رییس باشگاه را ندارد. این ‌فرد 58ساله ایتالیایی که 75درصد سهام لیدز را دراختیار دارد ازسوی سازمان لیگ انگلیس ردصلاحیت شد و بعد از آن هم تاکید کرد که با پایان محرومیتش هم دیگر به این باشگاه برنخواهد گشت. مسوولان باشگاه لیدز اعلام کرده‌اند تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی ازسوی راسل کرو برای خرید سهام باشگاه ارایه نشده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر