ارایه خدمات جدید روی دستگاه‌های خودپرداز بانک سپه

۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۱۲

رییس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه، از ارایه دو خدمت جدید روی دستگاه‌های خودپرداز این بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، حسین صلواتی از ارایه خدمات سرویس واریز به سازمان‌ها (با شناسه) و سرویس نیکوکاری (کمک‌های مردمی)، روی دستگاه‌های خودپرداز بانک سپه خبر داد.

رییس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه، در تشریح سرویس واریز به سازمان‌ها (با شناسه) گفت: سرویس مربوطه در صفحه اول منوی دستگاه‌های خودپرداز و با ایجاد امکان واریز وجوه به سازمان‌های طرف قرارداد، برای مشتریان بانک همچنین کاربران شبکه شتاب قابل استفاده است. همچنین باتوجه به قراردادهای موجود، سرویس مذکور برای سازمان تامین‌اجتماعی فعال شده است.

وی باوجود بسترهای موجود از امکان توسعه سرویس مذکور برای سازمان‌هایی که تعامل مالی گسترده‌یی با بانک دارند خبر داد و گفت: امکان درج لوگوی حداکثر 6سازمان (بدون نیاز به وارد کردن شماره کارت سازمان و صرفا با وارد کردن شناسه پرداخت) فراهم بوده و برای سایر سازمان‌ها نیز بدون محدودیت در تعداد سازمان‌ها (با وارد کردن شماره کارت سازمان و شناسه پرداخت) قابل استفاده است.

صلواتی در تشریح سرویس نیکوکاری (کمک‌های مردمی) اظهار داشت: باتوجه به تفاهمنامه‌های موجود، سرویس واریز به موسسات خیریه محک، کهریزک، بنیاد خیریه سپهر و ستاد بازسازی عتبات عالیات (در فاز اول برای مشتریان بانک) فعال شده و در فاز بعدی، سرویس مذکور برای مشتریان شبکه شتاب نیز قابل استفاده خواهد بود. وی بااشاره به ایجاد زیرساخت‌های فنی و ظرفیت‌های فراوانی که در حوزه ارایه خدمات به سازمان‌ها وجود دارد، گفت: زمینه حضور فعال بانک در این عرصه فراهم است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر