غفلت کنیم، جای قدرت عوض می‌شود

۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۸۰۱

گروه تعاون پریسا هاشمی

7 راهبرد اصلی برای تحول بخش تعاون، انتخابات آرام، قدرت گرفتن و حضور در شورای‌های اقتصادی، مالی و اعتباری اتاق تعاون نور امیدی را در دل تعاونگران روشن کرده که بعد از سال‌ها را بی‌مهری بالاخره مورد توجه قرار گرفته‌اند.

نخستین نشست اتاق تعاون بسیار عظیم بود. در این نشست سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد (نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی)، ایرج ندیمی (رییس فراکسیون تعاون)، برخی نمایندگان مجلس، دکتر علی ربیعی (وزیر تعاون،کارو رفاه اجتماعی)، حمید کلانتری (معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، بهمن عبداللهی (رییس اتاق تعاون)، ماشاءالله عظیمی (دبیرکل اتاق تعاون)، مدیرعاملان تعاونی و روسای اتحادیه‌های تعاونی دور هم جمع شده و به بررسی مشکلات پرداخته و راه‌حل‌های خود را برای پیشرفت این بخش ارایه کردند. این نشست با عنوان نشست «هم‌اندیشی تعاونگران با محوریت بررسی فرصت‌ها، توانمندی‌ها، چالش‌ها و ظرفیت‌های موجود در بخش تعاون» برگزار شد. علاوه بر این امید تعاونگران این است که مجلس هم با این بخش عظیم اقتصادی همراه شده و در تصویب بودجه نگاه ویژه‌یی به تعاون داشته باشد. در ابتدای جلسه بهمن عبداللهی، رییس اتاق تعاون ضمن خیرمقدم به میهمانان این برنامه به ایراد سخنانی پرداخت.

او می‌گوید: «در دو ماه قبل مجمع اتاق تعاون تشکیل شد، در طول 6 ماه گذشته سه مجمع برگزارکردیم، یکی از آنها در 15دی بود که مربوط به انتخابات هیات رییسه و هیات بازرسی اتاق بود که با حضور حداکثری و قاطع اعضای مجمع برگزار شد که از 10روز پیش وظایف و تکالیف رییس آن شروع به کار کرد. این جلسه هم از جهتی برای معارفه هیات رییسه جدید اتاق تعاون برگزار شد و هم می‌توانیم از نقطه نظرات اساتید، تعاونگران به‌ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزیر محترم و سایر دوستانی که درجلسه حضور دارند، استفاده کنیم تا بتوانیم برای برنامه‌یی که در دست تدوین داریم و در هفته آینده منتشر خواهد شد به‌عنوان نقشه راه سه سال آینده هیات رییسه جدید از فرمایشات دوستان بهره‌مند شویم.» «تعادل» نیز به‌عنوان تنها روزنامه‌یی که دغدغه بخش تعاون را دارد در این نشست دعوت شد. سخنرانی‌های این نشست را از نظرتان می‌گذرانیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر