کوتاه از سیاست

۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۲۸

پرداخت یارانه نقدی اشتباه بود

ایرنا آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید، اساس نحوه پرداخت یارانه نقدی را از همان ابتدا کاری اشتباه توصیف کرد و گفت: کسانی که نیاز به یارانه نقدی ندارند، حذف شوند. این مرجع تقلید افزود: یارانه نقدی اگر چه متعلق به همه است، ولی تبدیل به یک موضوع حساس در جامعه شده و در این شرایط دولت باید تمام قوای خود را جمع کند تا به 70میلیون نفر یارانه نقدی پرداخت کند.


زمان تشییع مرحوم طباطبایی

ایسنا تشییع پیکر دکتر سیدصادق طباطبایی پس‌از انتقال پیکر آن مرحوم از آلمان به ایران، صبح امروز پنج‌شنبه ساعت9 از حسینیه جماران انجام می‌شود. همچنین مراسم ترحیم آن مرحوم، جمعه، ساعت 16 الی 18 در حسینیه شماره 2 جماران برگزار می‌شود.


قدرت‌نمایی موشکی سپاه در تنگه هرمز

فارس نهمین رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران، روز گذشته در تنگه هرمز و خلیج فارس با رمز یا محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد. در نخستین مرحله از رزمایش 17 موشک کروز و بالستیک از شناورها، بالگردها و سامانه‌های ساحلی نیروی دریایی سپاه شلیک شد. در این رزمایش علی لاریجانی، سردار محمد‌علی جعفری، سردار غلامعلی رشید، سردار حاجی‌زاده وجمعی دیگر از فرماندهان و مسوولان سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشتند.


تعیین درآمدهای دولت در سال آینده

تسنیم براساس مصوبه روز گذشته مجلس نهم سقف درآمدهای دولت در سال آینده ۲۷۴هزارمیلیارد تومان تعیین شد. براساس این مصوبه مجلس منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌یی و مالی بالغ‌بر 2میلیون‌ و 744هزار و 101میلیارد و 609میلیون ریال شامل: منابع عمومی بالغ‌بر 2میلیون و 362هزار و 817میلیارد و 171میلیون ریال و درآمدهای اختصاصی وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی بالغ‌بر 381هزار و 284میلیارد و 438میلیون ریال تعیین شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر