روابط‌عمومی بانک آینده لوح سپاس گرفت

۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۹۶

دومین دوره «کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط‌عمومی»، با حضور استادان، متخصصان، صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی روز یک‌شنبه، سوّم اسفند سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. در این دوره، «روابط‌عمومی بانک آینده»، به‌دلیل فعالیت‌های صورت‌گرفته در راستای تحقق اصل مشتری‌محوری و برقراری ارتباط موثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذی‌نفعان، شایسته تقدیر و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد. بانک آینده به‌منظور ارج‌نهادن به جایگاه ارزشمند ارباب‌رجوع و ارزش‌آفرینی هرچه بیشتر برای مشتریان همواره سعی کرده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هموطنان گرامی، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذی‌ربط سازمانی میسر سازد.

شایان ذکر است، در دومین دوره «کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط‌عمومی»، عملکرد هر یک از روابط‌عمومی‌های منتخب، براساس شاخص‌هایی همچون: اخلاق‌محوری، توفیق در بخش‌های مختلف روابط‌عمومی و نقش‌آفرینی در راستای اعتلای روابط‌عمومی، توسط هیات داوران مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس از 25 سازمان شنوا و برتر در حوزه پژوهش‌های افکار عمومی تقدیر به‌عمل آمد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر