از پوتین تا محمدعلی کلی

۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۶۶

ثروت میلیاردی پوتین

بیل برودر رییس امریکایی سرمایه‌گذاری هرمیتاژ در روسیه گفت: ولادیمیر پوتین رییس‌جمهوری روسیه بیش از 200میلیارد دلار ثروت دارد. به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه فرانسوی لوفیگارو، برودر که بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار امریکایی در روسیه است، افزود: دارایی‌های رییس‌جمهوری روسیه بالغ‌بر 175میلیارد یورو است. به گفته وی، پوتین تمامی این ثروت و دارایی را از طریق کاملا قانونی و مشروع به‌دست نیاورده است. او مدعی شد رییس‌جمهوری روسیه این دارایی را در بانک‌های سوییس نگهداری می‌کند. اگر چنین باشد دارایی ولادیمیر پوتین به مراتب بیشتر از بیل گیتس با 79میلیارد دلار است.


محمدعلی و دستکش خاطره‌انگیز

دستکش‌های بوکس محمدعلی کلی و سونی لیستون در یک حراجی در نیویورک نزدیک به یک‌میلیون دلار فروخته شد. این دستکش‌ها که به‌طور دقیق مبلغ ۹۵۶هزار دلار بابت مالکیتشان پرداخته شده، مربوط به سال ۱۹۶۵ و در واقع زمانی هستند که این دو بوکسور هنوز چندان معروف نبودند. در مسابقه‌یی که با این دستکش‌ها برگزار شد، محمدعلی در راند اول توسط لیستون ناک‌اوت شد. گفته می‌شود که این دستکش‌ها مهم‌ترین لوازم ورزشی قدیمی هستند که تاکنون به فروش گذاشته شده‌اند. هر دو جفت دستکش را محمدعلی کلی در سال ۱۹۹۵ به مناسبت سی‌امین سالگرد این مسابقه، امضا کرده بود.


کلینت ایستوود و یک مشت پر دلار

کلینت ایستوود هر چند به یمن نامزد شدن جدیدترین فیلمش در میان جوایز اسکار، سالی موفقیت بار را پشت‌سر گذاشت و بیش از 400میلون دلار فروش کرد، اما دست خالی مراسم اسکار را ترک کرد. فیلم «تک‌تیرانداز امریکایی» او که به قول منتقدان به نوعی تجلیل از حضور امریکایی‌ها در جنگ عراق است و به قول خودش تلنگری برای یادآوری تلاش آنها در جنگ، درحالی که نامزد دریافت

6 جایزه بود تنها با جایزه نه چندان مهم تدوین صدا از مراسم بیرون آمد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر