برپایی تجمع در چهارشنبه آخرسال ممنوع

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۴۴

رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه برپایی تجمع برای برگزاری آیین چهارشنبه‌سوری ممنوع بوده و اجازه این کار داده نمی‌شود، گفت: باتوجه به نزدیک‌شدن به چهارشنبه آخر سال برنامه‌های خاصی برای پیشگیری از ورود مواد محترقه خطرناک در دستور کار داریم.

سردار تقی مهری با اشاره به اعلام اولویت‌های سال آینده پلیس از سوی فرمانده ناجا، اظهار کرد: سال آینده مبارزه با سرقت به‌ویژه سرقت‌های خرد و نیز مبارزه با موادمخدر به‌ویژه مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر جزو اولویت و برنامه‌های اصلی پلیس خواهد بود.

مهری اظهار کرد: این اولویت‌ها در سال جاری نیز در دستور کار بخش‌های مختلف انتظامی از‌جمله کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، پلیس‌ فرودگاه و راه‌آهن و ایستگاه‌های ایست و بازرسی قرار داشت و خوشبختانه توانستیم به نتایج خوبی در این زمینه برسیم. وی تصریح کرد: درسال جاری فرماندهان انتظامی استان‌ها ایجاد قرارگاه مقابله با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند و با اجرای این طرح در سال جاری توانستند به نتایج خوبی برسند که نمونه آن کاهش 13درصدی سرقت در استان کرمانشاه است. رییس پلیس پیشگیری ناجا افزود: در سطح کشور نیز با اقدامات صورت‌گرفته در سال جاری شاهد کاهش مناسب آمار سرقت بوده‌ایم. مهری اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهمی که از دو سال گذشته اجرای آن در کشور شروع شده طرح مدیریت کیفیت یا طرح «مکنا» است که این طرح با هدف بهسازی محیط کلانتری‌ها هم برای کارکنان و هم برای مراجعه‌کنندگان در دستور کار قرار گرفته است. مهری طرح مهم دیگر پلیس در زمینه پیشگیری از وقوع جرم را طرح امنیت محله‌محور عنوان کرد و افزود: در این طرح روسای کلانتری‌ها، فرماندهان پاسگاه‌ها و فرماندهان انتظامی بخش‌ها با هدایت و مدیریت فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها در محلات حاضر شده و با همکاری مردم انجام امور اجتماعی و فرهنگی را برعهده دارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر