اخبار

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۶۷

بانک کارآفرین گواهی سپرده عرضه می‌کند

بانک کارآفرین روز سه‌شنبه 5 اسفند سال جاری، «گواهی سپرده سرمایه‌گذاری یک‌ساله و با نام» با نرخ «22درصد» و «با قابلیت فروش و بازخرید قبل از سررسید» منتشر می‌کند. به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، انتشار و فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری یک‌ساله با نام در تمامی شعب بانک کارآفرین در سراسر کشور به مدت 6 روز کاری از روز سه‌شنبه 5 اسفند شروع می‌شود و تا روز دوشنبه 11 اسفند ادامه می‌یابد. براساس این گزارش، نرخ سود علی‌الحساب سالانه گواهی سپرده یک‌ساله با نام 22درصد بوده که در مقاطع ماهانه قابل پرداخت خواهد بود. گفتنی است، فروش و بازخرید اوراق «گواهی سپرده سرمایه‌گذاری یک‌ساله با نام» بانک کارآفرین «قبل از سررسید» امکان‌پذیر است.


جوایز جشنواره «بکو» اهدا شد

جوایز ویژه شرکت بهستان به برندگان جشنواره «بکو اساس خانه شما» اهدا شد. همایش منطقه شمال غرب شرکت بهستان 14بهمن با حضور مدیران ارشد این شرکت، نمایندگان فروش و چهره‌های هنری و ورزشی همچون نرگس محمدی و آندرانیک تیموریان در تالار آفتاب تبریز برگزار شد که در جریان این همایش قرعه‌کشی جشنواره «بکو اساس خانه شما» هم انجام و در نهایت اسامی برندگان این جشنوراه مشخص شد. بر همین اساس و با هماهنگی شرکت بهستان، آقایان امید سورسوری و جواد یوسف‌زاده برندگان خوش‌اقبال این جشنواره روز پنج‌شنبه 30بهمن با حضور در ساختمان شرکت بکو - بهستان واقع در خیابان اسفندیار تهران، جوایز خود را که دو دستگاه خودرو هیوندای سانتافه مدل 2015 بود دریافت کردند تا علاوه بر لذت استفاده از محصولات بکو، خاطره‌یی خوش از خرید خود به یادگار داشته باشند.


منحنی قیمت سکه و ارز صعودی شد

گروه بانک و بیمه روز یک‌شنبه در بازار تهران قیمت سکه و ارز در مقایسه با روز شنبه افزایش داشت. دیروز سکه طرح جدید با 5 هزار تومان افزایش 977 هزار و 500 تومان و دلار با 7 تومان رشد 3412 تومان معامله شد. سکه طرح جدید با 5 هزار تومان افزایش 977هزار و 500 تومان و طرح قدیم با 5 هزار تومان رشد 973هزار تومان به فروش رسید. نیم سکه با 2هزار تومان رشد قیمت 495هزار تومان، ربع سکه با 500 تومان رشد 272هزار و 500 تومان، سکه گرمی با هزار تومان افزایش 173هزار و 500 تومان و هر گرم طلای 18عیار با 346 تومان افزایش 99هزار و 288تومان فروخته شد. همچنین در بازار ارز، دلار با 7 تومان افزایش 3412 تومان، یورو با 2تومان کاهش 3912 تومان و درهم با یک تومان رشد 935 تومان فروخته شد. با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی در روز یک‌شنبه، قیمت اونس همانند روز شنبه 1205دلار ثبت شده است.


افزایش مراودات عموم مردم با بانک سپه

مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه درکنارتوجه و کمک به روند توسعه پروژه‌های بزرگ ملی و اشتغالزا، افزایش مراودات با عموم مردم را هدف خود قرار داده است. به گزارش روابط‌عمومی بانک سپه سیدکامل تقوی‌نژاد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن بیان مطلب فوق، بانک سپه را بانک مردم خواند و افزود: با توجه به اهمیت اشتغالزایی به‌ویژه در مناطق محروم کشور، بانک سپه با کمک به تولید‌کنندگان در توسعه طرح‌های صنعتی و کشاورزی این مناطق نقش موثری داشته است.


درخشندگی بیمه رازی در جام فجر

بیمه رازی با درخشندگی مقتدرانه در هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تکواندو، در بخش بانوان با دریافت 3مدال طلا، یک نقره و 43 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی، در مسابقاتی که روز سه‌شنبه 28بهمن سال جاری به میزبانی خانه تکواندوی تهران برگزار شد، تیم‌های بیمه رازی از ایران، کوروش البرز از ایران و فرانسه عناوین اول، دوم و سوم را کسب کردند. این مسابقات که امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه المپیک 2016 را داشت با حضور 12تیم از 10کشور برگزار شد که بیمه رازی ایران با کسب 3مدال طلا، یک نقره و 43 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد. در ادامه خبر به معرفی اسامی مدال‌آوران این مسابقات و برترین‌های آن خواهیم پرداخت که به شرح ذیل است:

وزن منهای49 کیلوگرم:

1- سپیده سفری از کوروش البرز 2-نگار شیری از بیمه رازی ایران3-فاطمه شعبان‌نیا از کوروش البرز و فاطمه مداحی از امید ایران

وزن منهای‌57 کیلوگرم:

1- کیمیا علیزاده از بیمه رازی ایران 2- بهاره ندرخانلو از امید ایران 3- ریحانه محمدی از امید ایران و سعیده وکیلی از کوروش البرز

وزن منهای67 کیلوگرم:

1- شکرانه ایزدی از بیمه رازی ایران 2- ماگدا هنین از فرانسه 3- مارینا سامیک از کرواسی و هابی نیاره از فرانسه

وزن به‌اضافه67 کیلوگرم:

1- اکرم خدابنده از بیمه رازی ایران 2- ایوا رادوس از کرواسی 3- کارولین گراف از فرانسه و الینا ایکاییو از روسیه

برترین‌های جام هشتم:

بهترین مربی: مینو مداح از بیمه رازی

فنی‌ترین بازیکن: اکرم خدابنده از بیمه رازی

تیم اخلاق: روسیه

بهترین سرپرست: از اتریش

بهترین داوران: سلما از اتریش و مهناز صنایع پرور از ایران

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر