رجال شناخته شده به اتاق بیایند

۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۲۹

بنده به‌عنوان مدیر پیشین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکار اتاق تعاون معتقدم این اتاق به مدیرانی نیاز دارد که از رجال و شخصیت‌های شناخته شده باشند. چراکه بخش تعاون با مضایقی روبه‌رو است که اگر از افراد شناخته شده در راس آن استفاده شود، می‌توانند با اثر‌گذاری موثر‌تر منافع بیشتری را برای این بخش به‌همراه داشته باشد.

از طرف دیگر افرادی که در این بخش مسوولیتی به عهده دارند باید دلبستگی و وابستگی به تعاون داشته باشند و با تمام وجود به فرامین این بخش اعتقاد داشته باشند تا تمام وقتشان مصروف بخش تعاون باشد نه از باب شغل، درآمد یا تحت‌تاثیر رسانه‌ها در این بخش فعالیت کنند و به‌عنوان شغل دوم به تعاون نگاه کنند.

ارتباط با بدنه اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها جهت پیگیری مباحث مربوط به بخش تعاون یکی دیگر از وظایف اتاق تعاون است. افراد فعال در اتاق تعاون باید خودشان را وقف اتاق و مطالبات بخش تعاون کنند و ارتباط تعریف شده، تنگاتنگ، عاطفی و اقتصادی در اتاق برقرار کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اتاق تعاون کارآمد، داشتن شناخت کافی از اقتصاد ایران و بین‌الملل است چراکه با تحلیلی امور اقتصادی است که می‌توان به آرمان بخش تعاون یعنی رسیدن به سهم 25درصدی در اقتصاد ملی رسید.

عضو اتاق تعاون باید از شجاعت، ریسک‌پذیری بالایی برخوردار باشد چراکه بخش تعاون دشمنان آشکار و پنهانی دارد که معتقد به رقابت و شناخت در این بخش نیستند و افراد فعال در بخش تعاون گاهی هزینه‌ها و درگیری‌های علمی، عملی و اقتصادی متحمل می‌شوند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر