انتخابات اشتباه، فاجعه عظیمی است

۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۶۲

محمدعلی موحدی‌کرمانی، در خطبه‌های نمازجمعه دیروز تهران، اظهار کرد: مردم باید در انتخاب مسوولان دقت کنند و بصیرت و شناسایی کامل داشته باشند. چون انتخابی که برمبنای اشتباه باشد یک فاجعه عظیم خواهد بود.

خطیب نمازجمعه تهران ادامه داد: در انتخابات مختلف مردم باید دقت کنند. مثلا در انتخابات خبرگان رهبری کسانی را انتخاب کنند که 100درصد وجودشان اطاعت از ولی‌امر باشد و در هر مقطعی از مقاطع مختلف موفق شوند وظیفه خود را انجام دهند. مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی هم باید همین‌طور دقت داشته باشند.

موحدی‌کرمانی تاکید کرد: برای حفظ انقلاب عمده وظیفه متوجه مسوولان است. اگر گروهی قدرت می‌گیرند باید نماز را برپا دارند، جامعه را با خدا آشنا و معنویت را در جامعه حاکم کنند. هیچ یک از مسوولان نمی‌تواند بگوید که درباره فلان امربه‌معروف یا فلان امر فرهنگی وظیفه‌یی ندارم چون مسوول در امر فرهنگ وظیفه دارد و باید تلاش کند فرهنگ اسلامی حاکم شود.

خطیب نمازجمعه تهران در بخش دیگری از صحبت‌هایش به جنایات داعش اشاره کرد و یادآور شد: این گروه جلاد جنایاتی کرده که وقتی انسان می‌شنود تنش می‌لرزد. مثلا 22مسیحی مصری را در لیبی سر بریدند یا 11نفر را در عراق زنده سوزاندند و در شهرک البغدادی 27پلیس عراقی را کشتند و داخل فرات انداختند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: رهبر انقلاب پیوسته فرموده‌اند که من به مذاکرات خوش‌بین نیستم و اگر مذاکرات به ثمر نشست چه بهتر وگرنه باید به درون بنگریم و درون را تقویت کنیم. وضع هسته‌یی ما امروز نسبت به 10سال قبل تفاوت زیادی کرده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر