اخبار

۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۳۴

پرداخت نامحدود وام ۱۵ میلیونی مسکن روستایی

معاون بازسازی بنیاد مسکن با بیان اینکه وام ۱۵میلیون تومانی مسکن روستایی به تعداد نامحدود اما مشروط پرداخت می‌شود، گفت: درهمه استان‌ها اعتبارات موردنیاز وام ۱۵میلیونی تامین شده و روستاییان می‌توانند بدون مشکل این وام را دریافت کنند.

عزیزالله مهدیان در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه تاکنون دو بانک نسبت به پرداخت تسهیلات 15میلیون تومانی مسکن روستایی اقدام نکرده‌اند، اظهار کرد: بانک ملی یکی از این دو بانک است که هنوز وام 15میلیون تومانی مسکن روستایی را پرداخت نکرده که البته تسهیلات این بانک نیز در شرف ابلاغ است.

وی با بیان اینکه روستاییان در سراسر کشور می‌توانند از وام 15میلیون تومانی استفاده کنند، تصریح کرد: چانچه فردی بخواهد مجموعه‌سازی کند، به‌عنوان مثال 50واحد بسازد به این فرد 50فقره وام 15میلیون تومانی مسکن روستایی پرداخت می‌کنیم. وی بیان کرد: شرط پرداخت این است که بعد از ساخت باید این تعداد وام به 50نفر منتقل شود.


دردسرهای فعالیت معادن شن و ماسه منطقه 18 پایتخت

رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه کارخانه شن و ماسه منطقه 18 باید 20سال پیش فعالیتش متوقف می‌شد، گفت: فعالیت این مجموعه تهران را تبدیل به اهواز خواهد کرد.

به گزارش فارس، مهدی چمران در حاشیه بازدید از منطقه 18 اظهار داشت: این منطقه یکی از مناطق جنوبی و حاشیه‌یی تهران است که به تهران افزوده شده است که در گذشته با مشکلات و کمبودهای بسیاری همراه بوده است. وی بااشاره به مشکلات و کمبودهای منطقه 18 تهران گفت: وجود مراکز صنعتی و معادن شن و ماسه مشکلات متعددی در زمینه‌های زیست‌محیطی، فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان تهرانی به‌وجود آورده است.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: باوجود تمام این مشکلات امروزه فعالیت‌های خوبی در این منطقه شکل گرفته است و ظرفیت‌‌های مختلفی را در حوزه‌ها و بخش‌های این منطقه به‌وجود آورده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر