شرایط اتمام مسکن مهر در سال 95

۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۳۳


به گفته قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی در امور مسکن مهر، برنامه وزارت راه‌وشهرسازی اتمام پروژه مسکن مهر تا پایان سال آینده است اما به احتمال فراوان بیش از 90درصد این واحدها تا پایان سال94 تکمیل می‌شوند و مقدار باقی‌مانده درسال95 تکمیل خواهد شد و این طرح به اتمام می‌رسد. به گزارش ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای مسکن استان هرمزگان اظهار کرد: سیاست دولت یازدهم، تکمیل پروژه مسکن مهر است و رییس‌جمهور هم بر کمک همه برای اتمام این پروژه تاکید دارد اما وزارت راه‌وشهرسازی به‌تنهایی قادر نیست این حجم از کار را انجام دهد.

وی با بیان اینکه قانون اساسی، دولت‌ها را برای فراهم کردن زمینه خانه‌دارشدن مردم مکلف کرده است، گفت: در طول فعالیت دولت تدبیر و امید و طی یک‌سال‌ونیم اخیر 450هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده و در مجموع تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد که جمعیتی نزدیک به یک‌ونیم میلیون نفر تحت پوشش این واحدها قرار می‌گیرند.

قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی در امور مسکن مهر افزود: برای خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر جلسات متعدد برگزار کرده‌ایم و بالغ بر 5600میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی طرح مسکن مهر در کشور نیاز داریم. اصغری مهرآبادی تصریح کرد: برای تامین خدمات روبنابی مسکن مهر همچون مدرسه، مسجد و کلانتری و سایر موارد نیز 5000میلیارد تومان نیاز است که انتظار داریم همه به این پروژه بزرگ کمک کنند. وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: از مجموع دومیلیون و300هزار واحد مسکن مهری که ساخت آن در کشور آغاز شد تاکنون کار ساخت یک‌میلیون و 720هزار واحد به اتمام رسیده و یک‌میلیون و300 هزار واحد افتتاح شده است. قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی در طرح مسکن مهر خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال برای افتتاح 200هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده بود که با 7000واحدی که در هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد، تعداد واحدهای افتتاح شده به 111هزار مورد می‌رسد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر