9برند مشهور در کار کفش «سیندرلا»

۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۴۲

انیمیشن موزیکال سیندرلا که در سال1950 توسط کمپانی والت‌دیزنی ساخته شد، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین کارتون‌های ساخته‌شده توسط این کمپانی است که مخاطبان زیادی در بین کودکان و بزرگسالان دارد. حالا پس از گذشت 65سال از ساخت این انیمیشن، کفش سمبلیک و شیشه‌یی سیندرلا در این انیمیشن، الهام‌بخش 9کمپانی بزرگ تولیدکننده کفش در دنیا شده است. البته این موضوع می‌تواند کمی هم به‌خاطر تولید فیلمی برگرفته از این انیمیشن باشد که قرار است 13مارس2015 اکران شود.

در میان کمپانی‌هایی که به طراحی و تولید کفشی شبیه به کفش سیندرلا پرداخته‌اند می‌توان برند جیمی‌چو، نیکولاس‌کیرک‌وود، سالواتور‌فراگامو، شارلوت‌المپیا و استورات‌ویتزمن را نام برد.

قرار است کفش‌های طراحی‌شده توسط این برندها در هفته اول مارس در یک فروشگاه زنجیره‌یی به حراج گذاشته شوند تا عاشقان داستان‌های افسانه‌یی و به‌خصوص کارتون سیندرلا تکه‌یی از این کارتون خاطره‌انگیز را با خود به خانه ببرند. البته گفته شده است که در کنار نمایش این کفش‌ها برخی از اثاثیه معروف و به‌یادماندنی صحنه نمایش این کارتون مانند کدو تنبل سحرآمیز، لباس‌های خاطره‌انگیز و اسباب‌بازی‌های مرتبط با شخصیت‌های کارتون نیز به نمایش درخواهد آمد. تمامی طراحی‌های انجام‌شده در‌حال‌حاضر به‌شکل نقاشی و طرح اولیه است و هنوز از کفش‌های ساخته‌شده واقعی رونمایی نشده اما طراحی‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، می‎تواند به طرفداران مد و فشن و البته انیمیشن سیندرلا گوشه‎یی از آنچه در انتظارش هستند و به‌زودی رونمایی خواهد شد را نشان دهد. برای ساخت کفش رویایی سیندرلا هر برندی به سبک و سلیقه خود این کفش شیشه‌یی زیبا را طراحی کرده است. ولی در تمامی کارها حس سحر و افسون، رویا و خیال‌پردازی بسیار ملموس است. ناگفته نماند تمامی این 9کمپانی که در حال طراحی و تولید این کفش رویایی هستند از سوی کمپانی والت‌دیزنی و توسط جاناتان سیمینگتون مدیر اجرایی آن انتخاب شده‌اند. او هدف از ساخت این مجموعه را وارد شدن به دنیای خیال‌انگیز مشتریان اعلام کرد و اظهار داشت کفش شیشه‌یی سیندرلا سمبل سحرآمیز تغییر و دگرگونی است. جیمی‌چو یکی از طراحان کفش سیندرلا درخصوص کفشی که این برند طراحی می‌کند گفت: کفش سیندرلای جیمی‌چو نیز همانند مضمون اصلی داستان سمبل تغییر و تحول است و امیدواریم که این کفش برای تمامی سنین همه المان‌های رویاگونه و افسانه‌یی را داشته باشد. ما می‌خواهیم کفشی به همان زرق‌و‌برق و ظرافت طراحی کنیم که استایل آن به هیچ عنوان مشمول گذر زمان نشود و همان احساس‌های خوب و شیرین را به خریداران منتقل کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر