اخبار

۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۸۶

طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی غلط است

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه عملکرد وزیر راه و شهرسازی مثبت بوده و در حدی نیست که بحث استیضاح را مطرح کنیم، گفت: با وجود آنکه دولت اعتقادی به مسکن مهر نداشت، اما هیچ وقفه‌یی در آن ایجاد نکرد و با همان سرعت این پروژه را دنبال کرد.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با تسنیم، تصریح کرد: هم‌اکنون بودجه حمل‌ونقل در کل سال 6 تا 7هزارمیلیارد تومان است، آقایان بیایند منابع بیشتری در اختیار بگذارند و پس از آن متوقع باشند.

لاهوتی یادآور شد: پای بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در بخش حمل‌ونقل باز شد و در این راستا بخش خصوصی 3هزارمیلیارد تومان در حمل‌ونقل دریایی سرمایه‌گذاری کردند.

وی ادامه داد: حالا ممکن است چهار مشکل نیز وجود داشته باشد اما درمجموع عملکرد وزیر راه و شهرسازی در حدی نیست که بحث استیضاح را مطرح کنیم. عملکرد آخوندی در‌مجموع مثبت است و از وی راضی هستیم.


بهره‌برداری از 28 بیمارستان کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی از بهره‌برداری از 28بیمارستان کشور تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: برای احداث این بیمارستان‌ها بالغ بر 500میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش فارس، محمدجعفر علیزاده در حاشیه بازدید از بیمارستان در دست ساخت شهرستان دورود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در‌حال‌حاضر در سطح استان لرستان پنج بیمارستان بزرگ در دست ساخت است که یکی از این بیمارستان‌ها در شهرستان دورود قرار دارد.

وی با اشاره به توقف چندساله پروژه بیمارستان شهرستان دورود گفت: این پروژه در گذشته به‌علت کمبود اعتبار متوقف شده بود که در بازدیدی که از پروژه‌های استان در گذشته داشته‌ایم به این نتیجه رسیده‌ایم تا عملیات اجرایی این پروژه را هم فعال کنیم و به‌همین منظور مبلغ 2میلیارد تومان از محل تبصره22 قانون بودجه امسال به این پروژه اختصاص داده شد، بلافاصله توانسته‌ایم آن را فعال کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر