٣٩٨ هزار مشتری در سامانه بانک صادرات

۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۳۴

بیش از ٣٩٨هزار مشتری به سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران پیوسته و امور بانکی خود را از طریق این سامانه انجام می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران این بانک در راستای ارایه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوری‌های جدید، ارایه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارایه می‌شود و دارای قابلیت‌های فراوانی ازجمله انتقال وجه، رویت صورت‌حساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و... است. این گزارش می‌افزاید: تعداد مشتریان استفاده‌کننده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران تا پایان دی سال١٣٩٣ به بیش از ٣٩٨هزار مشتری افزایش یافته که این میزان بیانگر رشد ٢٤درصدی تعداد مشتریان استفاده‌کننده از این سامانه در مقایسه با دی سال گذشته است.

براساس این گزارش بانک صادرات ایران با بهره‌گیری از دستگاه رمزساز لحظه‌یی (otp) در محیطی کاملا امن و بدون حضور فیزیکی در شعب اقدام به ارایه خدمات تنوع اینترنتی کرده است. این گزارش می‌افزاید: طی دی امسال بیش از ١١میلیون و ٦٧هزار تراکنش در بانکداری اینترنتی این بانک انجام شده که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل بیانگر ٣٨درصد رشد در تعداد تراکنش‌ها است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر