حوالی خبر

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۲۱

افزایش ۵ درصدی بلیت سفرهای ریلی نوروزی

مهر| محسن پورسیدآقایی گفت: یک‌میلیون و۸۰۰ هزارنفر در تعطیلات نوروزی گذشته جابه‌جا شد که امسال به یک‌میلیون و۹۰۰هزار افزایش یافته است. وی درباره عرضه بلیت که پیش‌فروش آن از چهارم بهمن آغازشده است، اظهارداشت: ۵۰درصد به‌صورت اینترنتی است و در دوره پیش‌فروش هیچ‌گونه صف طولانی در مراکز فروش گزارش نشده است. پورسیدآقایی افزود: به جز روزهای خاص، باز هم در اغلب مسیرها ظرفیت عرضه بلیت قطار وجود دارد و مردم می‌توانند با مراجعه به آژانس‌ها و سایت فروش اینترتی بلیت خود را تهیه کنند. مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، میزان جابه‌جایی بار در ناوگان ریلی را رو به افزایش اعلام کرد و گفت: افزایش ۸درصدی امسال تاکنون (در مقایسه با دوره مشابه پارسال)، در 10سال اخیر بی‌سابقه بوده است.


شاخص جدید کیفیت خودروها تدوین شد

ایسنا| در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو، شاخص جدید ارزیابی کیفیت خودروها و کیفیت خدمات پس از فروش خودرو به تایید وزیر صنعت، معدن و تجارت رسید. جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو پنج‌شنبه هفته گذشته برگزار شد. در این جلسه شاخص جدید تدوین شده برای بررسی کیفیت خودروها و همچنین کیفیت خدمات پس از فروش ارایه شده ازسوی عرضه‌کنندگان خودرو، به تصویب وزیر صنعت، معدن و تجارت رسید. در این شاخص حداقل استانداردهای مدنظر در زمینه کیفیت خودروها و سطح خدمات پس از فروش ارایه شده برای سال‌های1394، 1395 و1396 مشخص شده و به خودروسازان ابلاغ خواهد شد.


اصفهان از بازارهای مهم خودرو کشور

ایسنا| مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: اصفهان یکی از بازارهای بسیار خوب خودرو در کشور محسوب می‌شود و به همین دلیل رقابت در بازار اصفهان بسیار شدید است. رسول محققیان درحاشیه افتتاح یازدهمین نمایشگاه خودرو در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه خودرو از نمایشگاه‌های پربازدید محسوب می‌شود که در سه سالن و به مساحتی بالغ بر 8هزارو 500مترمربع در اصفهان درحال برگزاری است. وی درباره زمان نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه در همین ساعات اولیه با بازدید خوبی همراه بوده و نزدیک به 70درصد خودروهای موجود در نمایشگاه برای رونمایی آورده شده‌اند و قطعا نمایشگاه خوبی را شاهد خواهیم بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر