اعلام اسامی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۱۱

در ادامه فرآیند ثبت‌نام دریافت آرم طرح ترافیک، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اعلام نتایج واجدین شرایط دریافت طرح ترافیک خبر داد. به‌طوری که از 26بهمن تا حداکثر 10اسفند، تمامی متقاضیان که پیش‌تر نسبت به دریافت آرم طرح ترافیک ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت شهرداری تهران از نتایج ثبت‌نام خود مطلع شوند. لذا کسانی که نسبت به واریز وجه و مراجعه به دفاتر طی مهلت فوق اقدام نکنند به منزله انصراف آنها تلقی می‌شود و اولویت‌های دیگر مدنظر قرار می‌گیرد. به گفته جعفر تشکری‌هاشمی، مهلت تکمیل مدارک تنها از 26بهمن تا حداکثر 10اسفند بوده و این زمان قطعا تمدید نمی‌شود.‌ آی‌دی کارت‌های طرح ترافیک سال94 صرفا از طریق پست ارسال و در بازه زمانی 10اسفند تا پایان اسفند ارسال می‌شود.

به گزارش فارس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه مجموعا 25هزارنفر از شهروندان واجد دریافت مجوز سالانه طرح ترافیک سال94 شناخته شده‌اند، گفت: اسامی واجدین شرایط از امروز 26بهمن روی سایت شهرداری تهران به نشانی teharn.ir قابل مشاهده است و متقاضیان می‌توانند از طریق کدرهگیری خود نسبت به مشاهده آن اقدام کنند. وی با تاکید بر اینکه اسامی اعلام شده (25هزارنفر) شامل سهمیه‌بگیران حقوقی اعم از دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی نیست، تاکیدکرد: صرفا اسامی افراد متقاضیان حقیقی اعلام شده است. معاون شهردار تهران تصریح کرد: واجدین شرایط آرم طرح ترافیک از امروز تا حداکثر 10اسفند مهلت دارند نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام اعم از واریز وجه و مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری شرایطی فراهم شده که شهروندان می‌توانند روزهایی را که نیاز به حضور درمحدوده طرح ترافیک ندارند را در سامانه الکترونیکی انتخاب کنند، گفت: شهروندان می‌توانند درحین تکمیل فرآیند ثبت‌نامی خود روزهایی که در محدوده طرح ترافیک تردد ندارند را انتخاب کنند که با انتخاب هر روز معادل یک روز از کل تعرفه سالانه‌شان کسر می‌شود. ضمن آنکه بابت همان روز هزینه یک سفر با مترو در‌ آی‌دی کارت‌های مجوز سالانه‌شان شارژ می‌شود. وی ادامه داد: پس از انتخاب روزهای مورد نیاز در سامانه مبلغ تعرفه براساس روزهای باقی مانده به‌صورت اتوماتیک در سیستم محاسبه و مبلغ اعلامی باید ازسوی شهروندان به حساب عوارض شهرداری وارد شود. تشکری‌هاشمی ادامه داد: واجدین شرایط آرم طرح ترافیک پس از واریز مبلغ عوارض سالانه‌شان باید نسبت به ارایه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک که نشانی آن روی سایت مشخص شده است مراجعه کنند. پس از انتخاب مدارک ارایه شده با اطلاعات مندرج در سیستم ازسوی دفاتر خدمات الکترونیک آی‌دی کارت‌های مجوز سالانه طرح ترافیک سال94 صادر شده و از طریق پست به نشانی متقاضیان (درب منازل متقاضی) تحویل داده می‌شود.


سهمیه خبرنگاران

در این راستا، رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: ارایه مجوزآرم طرح ترافیک سال۹۴ به خبرنگارانی که موفق به دریافت آرم از طریق سهمیه نمی‌شوند، صرفا با تایید این مرکز انجام می‌شود. شهرام گیل‌آبادی با تاکید بر اینکه نحوه ارایه آرم طرح ترافیک سال۹۴ به خبرنگاران همچون سال‌های گذشته خواهد بود، بیان کرد: طی هفته جاری سهمیه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به آنها ابلاغ می‌شود و مدیران مسوول طی زمان مقرر شده مهلت دارند نسبت به ارایه لیست رسانه‌شان به این مرکز اقدام و پس از تایید مرکز ارتباطات و ارسال آن برای سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در نوبت دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک در سال آتی قرار گیرند. وی با تاکید بر اینکه مطابق هرسال سهمیه خبرنگاران به رسانه‌های آنها اعلام می‌شود، گفت: متاسفانه در برخی رسانه‌ها این‌طور معمول شده که سهمیه‌ها به افراد غیرخبرنگار داده می‌شود، این درحالی است که درسال‌جاری به‌طور قطع تنها به خبرنگاران فعال و به‌ویژه خبرنگاران میدانی آرم طرح ترافیک داده خواهد شد. وی درخصوص نحوه توزیع آرم در میان رسانه‌های مختلف اظهار کرد: براساس تعداد خبرنگاران، تیراژ، تعداد مخاطب و میزان اثرگذاری به هر رسانه، آرم اختصاص داده می‌شود. برای اینکه عدالت رعایت شود، با مدیران مسوول روزنامه‌های غیردولتی نیز جلساتی برگزار کرده‌ایم. رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه روند دریافت آرم طرح ترافیک خبرنگاران کما فی‌السابق از طریق مرکز ارتباطات شهرداری تهران انجام می‌شود، گفت: پس از ابلاغ سهمیه به رسانه‌ها و تایید لیست ارایه شده ازسوی رسانه‌ها آن دسته از خبرنگاران رسانه‌های گروهی، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها که به هر دلیلی در سهمیه رسانه متبوعشان لحاظ نشده‌اند، می‌توانند از طریق مراجعه به مرکز ارتباطات شهرداری تهران و پس از احراز هویت و تایید خبرنگاربودنشان، پیگیر آرم خود شوند.

وی گفت: بدیهی است خبرنگاران در وهله نخست باید از طریق سهمیه رسانه مربوطه‌شان نسبت به دریافت آرم طرح ترافیک اقدام کنند، چنانچه به هر دلیلی موفق به دریافت آرم طرح ترافیک نشدند یا اسامی آنها در سهمیه ارگان متبوعه‌شان لحاظ نشد، می‌توانند از امروز به مدت ۱۰روز کاری از ساعت ۹ الی ۱۴ به مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به میرداماد، خیابان دامن افشار، پلاک ۵۵ مراجعه کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر