نوای جشنواره موسیقی فجر در شهر پیچید

۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۲۱

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام خود به سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر این رویداد هنری را جریانی ارزشمند در عرصه بین‌المللی است.

به گزارش مهر، سی‌امین جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی فجر با دبیری حسن ریاحی از 24بهمن کلید خورد. این جشنواره که تا اول اسفند ادامه دارد، کار خود را با پیام علی مرادخانی به جشنواره موسیقی فجر آغاز کرد. در این پیام که با مروری بر روند تحول و رشد این جشنواره آغاز شده، آمده است: «پس از گذشت سال‌های متمادی از نخستین جشنواره‌ موسیقی فجر و فراز و فرودهای بسیار فرآیند رو به تعالی آن، آینده‌ امیدبخشی فراروی جامعه هنری ایران اسلامی است.

در سی‌امین دوره از جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی فجر، شاهد جریان هنری ارزشمندی هستیم که نه تنها درمیان جامعه‌ موسیقی ایران به‌ویژه نسل هنرجویان جوان کشور، بلکه در عرصه‌ بین‌المللی نیز فستیوالی شناخته شده و معتبر محسوب می‌شود و هر سال هنرمندانی از سایر کشورها، با افتخار به ایران عزیمت و در جشنواره‌ فجر میهمان مخاطبان ایرانی می‌شوند. براساس این پیشینه و حضور پرنشاط و امیدبخش هنرمندان ارجمند کشورمان در عرصه‌ فعالیت‌های هنری، امیدوارم جشنواره‌ سی‌‌ام با شکوه بیشتر و کیفیت بهتر برگزار شود و محصولی

پربارتر برای مردم شریف و هنردوست کشور به ارمغان آورد.»

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر