آوازخوانی مرغ مقلد پس از 55سال

۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۱۹


نیویورک تایمز

رمانی که دوباره مطرح شد؛ یک روز از تابستان گذشته، تونیا کارتر در حال انجام امور حقوقی موکلش هارپر لی نویسنده سرشناس بود که به دست‌نوشته‌های اثری بر خورد که هر چه بیشتر می‌خواند، شخصیت‌هایش برایش زنده‌تر می‌شدند. او ابتدا فکر کرد در حال خواندن دست‌نوشته‌های «کشتن مرغ مقلد» اثر مشهور و جهانی خانم لی است، اما مدتی بعد دریافت این کتاب دیگری از خانم لی است که مدت‌ها بود به‌دست فراموشی سپرده شده بود. اکنون پیدا شدن کتاب جدید موجب شده تا کتابی که 55سال پیش نوشته شده بود، دوباره در صدر پرفروش‌ها جای بگیرد.

سرمایه‌داران مالزیایی در امریکا سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ در سال2010 یک مالایی جوان شروع به سرمایه‌گذاری در امریکا کرد و ابتدا با ارتباط با کمپانی شل شروع کرد و آپارتمانی خرید که چند دست گشت و اکنون روشن شده او از بستگان نخست وزیر کشورش بوده است.

وال استریت ژورنال

رقابت غرب برای خنثی کردن اوکراین؛ امریکا و آلمان نخستین گروه سربازان‌شان را به اوکراین گسیل می‌دارند و در همین حال گفت‌وگوهای کلیدی با روسیه برای این هفته پیش‌بینی شده است.

واشنگتن پست

جنگ شهری دوباره در عراق؛ استراتژی غیرمستقیم اوباما در گرو مسایل متعدد است. باتوجه به اینکه پرزیدنت اوباما تلاش بسیار کرد تا نیروهای نظامی امریکا را از عراق بیرون بکشد، به‌نظر می‌رسد فشار مشاوران برای حضور دوباره در عراق بار دیگر در حال قوت گرفتن باشد. همه این فشارها این‌بار برای بازپس گرفتن کنترل شهرهایی وارد می‌شود که در کنترل داعش هستند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر