نصب یک دوربین در هر 20 کیلومتر

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۲۷

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هر ۲۰کیلومتر یک دوربین در جاده‌های کشور نصب می‌شود گفت: این کار برای آن است که سرعت متوسط خودروها بین دو دوربین اندازه‌گیری شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی دیروز در حاشیه مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح دانشگاه آزاد نجف‌آباد و روکش آسفالت خمینی‌شهر نجف‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: حدود ۱۲۱کیلومتر بزرگراه در استان اصفهان به مناسبت دهه فجر آماده بهره‌برداری است که حدود ۶۵میلیارد تومان برای این پروژه‌ها اعتبار هزینه شد. وزیر راه و شهرسازی همچنین از تعیین تکلیف پروژه کنارگذر شرقی اصفهان خبر داد و گفت: مدت‌ها بود که درباره این کنارگذر تصمیم‌گیری نشده بود اما با هماهنگی‌هایی این کار انجام شد. طول کنارگذر شرقی اصفهان حدود ۹۴کیلومتر است که ساخت این پروژه هم برای مردم اصفهان و هم برای عابران محور شمال‌جنوب می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

عضو کابینه دولت یازدهم درباره آخرین وضعیت پروژه خط‌آهن سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان گفت: رییس‌جمهور بر شروع عملیات اجرایی این خط‌آهن تاکید کرد که این پروژه به‌زودی اجرایی می‌شود. وزیر راه و شهرسازی افزود: ۱۲میلیارد تومان برای ایمنی علایم و سیستم‌های آشکارسازی برای افزایش ایمنی تردد اعتبار هزینه شده است. وی گفت: ایمنی یک موضوع نسبی است و عامل انسانی نقش بسیار مهمی در بروز حوادث جاده‌یی دارد. حدود ۲۰میلیون نفر در جاده‌های کشور رانندگی می‌کنند ‌بنابراین رفتار انسانی در جاده‌ها موضوع بسیار مهمی است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر