دیواندری: بازاریابی، بهترین ابزار پرکردن خلأ هدف‌های عملکردی است

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۸۵

‌دکتر دیواندری - مدیرعامل بانک پارسیان- در جمع نمایندگان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با طرح این موضوع که ارتباط خوب نمایندگی‌ها با شعب، یک نکته کلیدی است، افزود: من اطمینان دارم نمایندگی‌ها زمانی موفق می‌شوند که ارتباط خوبی را با شعب ایجاد کنند، زیرا شعبه، عامل اصلی سرویس‌دادن به مشتری است.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، دکتر دیواندری در ادامه با طرح این موضوع که اغلب بانک‌ها خود را به خدمات الکترونیک تجهیز کرده‌اند و رقابت سنگینی بین بانک‌ها در این باره وجود دارد، تصریح کرد: بانک پارسیان در حوزه خدمات الکترونیک جایگاه بالاتری می‌تواند داشته باشد. وی اضافه کرد: از مهم‌ترین درگاه‌های بانکداری الکترونیکی پوز فروشگاهی و بانکداری اینترنتی است و طبیعتا نمایندگی‌ها نقش بسیار حایز‌اهمیتی در هدف‌گذاری‌ها و شناخت خواسته مشتری دارند.

مدیرعامل بانک پارسیان گفت: حجم بالایی از نقدینگی جامعه از‌طریق کانال پوز فروشگاهی در جریان است و پوز فروشگاهی در‌واقع آینده صنعت بانکداری ما است. و پس از آن، کانال‌های بعدی مهم و کلیدی بانکداری اینترنتی و mobile banking هستند. دکتر دیواندری تاکید کرد: امروز شعبه را برای کارهای مهم‌تر و کلیدی‌تر که جنبه ارتباطی و Local Marketing دارند، احتیاج داریم.

وی اضافه کرد: امروزه باگذر از بانکداری سنتی، باجه‌های فیزیکی به پوزهای فروشگاهی و دستگاه خودپرداز تبدیل شدند. بین بانک‌ها هم تبادلات سامانه‌های مختلف داخل بانک‌ها با ابزاری که بانک مرکزی طراحی کرده است انجام می‌پذیرد. پوز فروشگاهی هم متعلق به این دهه است، شاید در دهه‌های بعد جای خود را به ابزارهایی مثل بانکداری موبایل داده و عمده تراکنش‌ها از‌طریق موبایل صورت گیرد یا سیستم‌های دیگری که در حال کارکردن روی آنها هستند، روی کار بیایند. ما شعبه را در چارچوب قبلی نمی‌بینیم که یک طرف مشتریان و یک طرف همکاران ما هستند و مرزها کاملا تفکیک شده است. مدیرعامل بانک پارسیان تصریح کرد: شعبه بانک امروز باید تبدیل شود به مرکز تجاری و اقتصادی که معاملات بزرگ در کشورهای پیشرفته شاهد آن هستیم که در شعبه‌ها، اتاق‌های مختلف در نظر گرفته شده و کار بانکداری خصوصی، بانکداری شرکتی و خدمات بیمه‌یی در آن انجام می‌شود. اگر به روند آن توجه کنید، متوجه می‌شوید که فضای خدمات شعبه‌یی در ایران نیز در حال پیشرفت و به‌روزشدن است. لازم است خدمات دریافت و پرداخت را به بخش خصوصی واگذار کنیم خوشبختانه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان این خدمات را زودتر از همه شروع کرده در این راستا لازم است نمایندگی‌ها مدیریت حرفه‌یی و مبتنی بر دانش داشته باشند. دکتر دیواندری ارتباط خوب نمایندگی‌ها با شعب را یک نکته کلیدی برشمرد و افزود: من اطمینان دارم نمایندگی‌ها زمانی موفق می‌شوند که ارتباط خوبی را با شعب ایجاد کنند، زیرا شعبه عامل اصلی سرویس دادن به مشتری است. اگر در شعبه مشتری شناخته شود و به او احترام گذاشته شود، تسهیلات، خدمات، ضمانتنامه، کار بانکی، نقل‌و‌انتقال مالی، کار ارزی و کار ریالی و سایر خدمات اگر خوب ارایه شود، طبیعتا مشتری وفادار می‌ماند وتراکنش‌هایش روز‌به‌روز بیشتر می‌شود. مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه گفت: خوشبختانه در شرکت تجارت الکترونیک مدیریتی مستقر است که با این روند آشنا بوده و این دغدغه را دارد و در کنار شماست و کمک می‌کند تا این پروژه به‌نحو‌احسن انجام شود و با تلاش همکاران هلدینگ داده‌پردازی پارسیان، آقایان پورسعید، پوررنجبر، آقای جعفری در معاونت IT و بقیه تلاشگران ستادی شاهد یک ارتقا و تحرک جدید در حوزه افزایش تراکنش‌ها، جذب مشتریان جدید و توسعه بازار هستیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر