بازیگران و تبلیغ کالا

۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۱۹

ستاره اسکندری آزاد شدن حضور چهره‌ها در تبلیغات را مثبت ارزیابی کرد و در عین حال براین نکته تاکید کرد که این اتفاق باید برای تولیدات ملی به‌کار گرفته شود و نه کالای فرنگی. این بازیگر تئاتر‌، سینما و تلویزیون در زمینه مجاز شدن حضور چهره‌ها در تبلیغات گفت: برای تبلیغات هیچ ایده‌یی ندارم به جهت اینکه اتفاق تجربه شده‌یی نیست. در مملکت ما باید این اتفاق تجربه شود و بعد کم وکاستی‌های آن بیرون بیاید.

او سپس گفت: اصولا نسبت به هرگونه تولید ملی و گسترش آن متمایلم، اما اگر به عنوان مثال بگویند کالای چینی را تبلیغ کن، هرگز این کار را نمی‌کنم و کالای فرنگی که در سلیقه من نمی‌گنجد هم تبلیغ نمی‌کنم.

این بازیگر همچنین با اشاره به فعالیت اخیر خود در حوزه‌ بافت پارچه، از آن به عنوان هنری ملی یاد کرد و گفت: با این کار سعی می‌کنم این هنر را زنده نگه دارم؛ چرا دوستان من، هنرمندان و چهره‌ها برای تبلیغ کالاهای ملی خودمان نیایند و واسطه‌یی میان هنر خودمان و مردم نباشند؟

وی درباره پیشنهادش برای حضور چهره‌ها در تبلیغات گفت: پیشنهادم این است که هنرمندان باید با مراقبت جلو بروند. این مراقبت هم باید از طرف پیشنهاددهندگان باشد و هم هنرمندان و چهره‌ها. باید خط و خطوط و قوانین تدوین کنند.

به گزارش ایسنا، او با اشاره به اینکه تبلیغات هم ممکن است دافعه ایجاد کند‌، گفت: امیدواریم هم چهره‌ها و هنرمندان بتوانند از این اقدام مراقبت کنند و هم حد و اندازه و خط‌مشی را رعایت کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر