اوباما و بودجه پیشنهادی‌اش

۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۱۵


وال‌استریت‌ژورنال

فشارها بر بودجه پیشنهادی اوباما؛ درحالی که جمهوری‌خواهان با مالیات‌های جدید موافق نیستند، با این حال راه‌های مصالحه بسته نشده است. پرزیدنت اوباما روز دوشنبه بر افزایش مالیات‌ها تاکید کرد و به این ترتیب هر امیدی برای رسیدن به نتیجه در کنگره را بی‌فروغ ساخت.

واشنگتن پست

اوباما ممکن است اهرم‌های جدیدی برای بودجه به‌کار ببندد؛ پس از درخواست بودجه 4تریلیون دلاری، اوباما از کنگره می‌خواهد تا این بودجه را به تصویب برساند. وی در سخنرانی خود در وزارت امنیت داخلی برخی اقدامات برای بودجه پیشنهادی‌اش را به بحث گذاشت و از کنگره خواست تا نسبت به تصویب آن شک کند.

زن تحت تعقیب؛ مقامات سعی می‌کنند تا با کنار هم قرار دادن اطلاعات موجود نقش زن فراری در حمله‌های پاریس و نیز برنامه او برای فریب نیروها را کشف کنند. این زن که تحت تعقیب‌ترین زن در فرانسه است زمانی در آب‌های گرم دومینیکن مشاهده شده بود و با لباس شنا از او تصاویری موجود است.

تصویری از رزا پارکس که کاری بیش از نشستن انجام داده بود؛ وقتی رزا پارکس دختر جوانی بود که در آلاباما با پدربزرگش زندگی می‌کرد و با تفنگ کوکلوس‌کلان‌ها تهدید به قتل هم شده بود، نمی‌توانست تصور کند در آینده چه نقشی در شکل دادن به جنبش مدنی علیه تبعیض نژادی خواهد داشت.

لس‌آنجلس‌تایمز

طرح اوباما موجب ترقی و گسترش ترانزیت در لس‌آنجلس می‌شود؛ بودجه پیشنهادی اوباما شامل 330میلیون دلار برای طرح گسترش مترو است و ایجاد تسهیلاتی برای گسترش طرح‌های ناسا را نیز مورد توجه قرار داده است. با این حال جدال‌ها بر سر بودجه هر روز تندتر می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر