بروکراسی؛ مانع جذب سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور

۱۳۹۳/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۱۰

دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور گفت: ما با رایزنی با دستگاه‌های اقتصادی کشور، سعی داریم که اگر موانعی بر سر راه ورود سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور وجود داشته باشد، آن را احصا کرده و با مسوولان در میان بگذاریم تا بتوانیم در جهت رفع آن تلاش کنیم.

سیدجواد قوام شهیدی، درخصوص مسایل و مشکلات موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج از کشور به ایلنا گفت: تا جایی که بنده مطلع هستم و براساس ارتباطاتی که با ایرانیان خارج از کشور برقرار کردیم، مشاهده می‌شود که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، رویکرد بسیار مثبت و مناسبی را ما از جانب ایرانیان خارج از کشور شاهد هستیم.

دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور بااشاره به این مساله که این شورا سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور را به مسوولان اجرایی مرتبط می‌کند و نقشی در اجرا ندارد، گفت: ما صرفا این افراد را تشویق می‌کنیم و روند برقراری ارتباط آنها را با مسوولان تسهیل می‌کنیم. شهیدی در ادامه تصریح کرد: ما با رایزنی با دستگاه‌های اقتصادی کشور، سعی داریم که اگر موانعی بر سر راه ورود سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور وجود داشته باشد، آن را احصا کرده و با مسوولان در میان بگذاریم تا بتوانیم در جهت رفع آن تلاش کنیم. دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور گفت: لازم به ذکر است که درخصوص این سرمایه‌گذاری‌ها مانع جدی وجود ندارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر