گلایه‌های مطهری از روز جنجالی بهارستان

۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۶۶

علی مطهری نماینده تهران در نوشته‌یی ماجرای نطق یک‌شنبه گذشته خود در مجلس و حواشی ایجادشده در آن روز را برای خبرنگاران پارلمانی حاضر در مجلس تشریح کرد. به‌گزارش ایسنا، در بخش‌هایی از نوشته علی مطهری با عنوان «ماجرای نطق من» که در حاشیه جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس در بین خبرنگاران پارلمانی توزیع شد، نماینده تهران ماجرای نطق خود را این‌گونه روایت می‌کند:

اتفاقی که روز یک‌شنبه 21دی در صحن علنی مجلس افتاد، موجب وهن مجلس شد؛ چراکه این نهاد خود قانونگذار است و باید بیش از هر نهاد دیگری احترام قانون را نگه دارد.

نطق من شامل مطالب مختلف فکری و اجتماعی بود که در پایان آن به مساله حصر پرداخته شد. به محض ورود به این مساله، همزمان از یک طرف حدود 15 تا 20نفر از نمایندگان در فاصله یک تا دو متری تریبون شروع به سروصدا کردند تا صدای من به گوش کسی نرسد و از طرف دیگر رییس وقت جلسه متاسفانه نطق بنده را قطع و شروع به پاسخ دادن کردند، کاری که تاکنون در مجلس سابقه نداشته است که در میان یک نطق میان دستور، رییس جلسه شروع به پاسخگویی کند.

وی در بخش دیگری از این متن ابراز عقیده کرده است: این را هم بگویم که برخی از این افراد برای خودشیرینی دست به این کارها می‌زنند والا می‌نشینند حرف را می‌شنوند و اگر مخالف بودند بعدا آن را رد می‌کنند. مطهری معتقد است: به هرحال مجلس آزمون بدی داد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر