اخبار

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۹۷

زمان توزیع آرم‌های طرح ترافیک

رییس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از تحویل آرم‌های طرح ترافیک در ابتدای اسفند خبرداد. مصطفی قنبرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ابتدای بهمن امسال اسامی نهایی سهمیه‌بگیران آرم طرح ترافیک اعلام می‌شود گفت: توزیع آرم‌های سال آینده، از اواسط اسفند آغاز می‌شود. وی با بیان اینکه در‌حال‌حاضر در حال پردازش اطلاعات هستیم و اسامی واجدین شرایط بهمن اعلام می‌شود، گفت: افرادی که نام آنها در میان اسامی واجدین شرایط نیست، می‌توانند مجددا درخواست دریافت آرم طرح ترافیک را ارایه داده تا درصورت افزایش سهمیه‌ها نسبت به بررسی درخواست آنها اقدام شود. قنبرنژاد با بیان اینکه متقاضیان سه هفته فرصت داشتند تا نسبت به اصلاح و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند گفت: در‌حال‌حاضر امکان اصلاح اطلاعات به‌دلیل بسته‌بودن سایت وجود ندارد و کارت‌ها براساس اطلاعات مندرج صادر خواهد شد.


نخستین جلسه شورای عالی نظارت بر توسعه شهری تهران

نخستین جلسه شورای عالی نظارت بر توسعه شهری تهران در دوره جدید با حضور شهردار تهران، با هدف آشنایی طرح جامع و شورای عالی نظارت بر توسعه شهر تهران و بررسی و تصویب آیین‌نامه اجرایی تشکیل دبیرخانه شورای عالی نظارت بر توسعه پایتخت توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در این جلسه با اشاره به اینکه نرخ رشد جمعیت پایتخت در‌حال‌حاضر به 1.5‌درصد رسیده است اما در مناطق پیرامون شهر تهران این عدد برابر با 4.7‌درصد است، گفت: این آمار نشان می‌دهد که با روند مذکور تا سال1400 جمعیت مجموعه شهر تهران به بیش از 22میلیون نفر خواهد رسید که باید برای آن فکر و برنامه‌ریزی جدی شود. شهردار تهران افزود: شاید ما خط و خطوطی رسم کنیم که شهر تهران را در میان آن محدود کنیم، اما برنامه‌ریزی باید برای کل منطقه تهران و جمعیت آن باشد.


کاهش ۶ درصدی بهره‌برداران

رییس مرکز آمار ایران سرشماری نتایج سرشماری عمومی کشاورزی را اعلام کرد و با اشاره به کاهش تعداد بهره‌برداران این بخش گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۹۵ انجام می‌شود. به گزارش فارس، عادل آذر در نشست خبری با اشاره به گزارش نتایج مقدماتی سرشماری عمومی کشاورزی سال 93 اظهارکرد: آمار به‌عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی قلمداد می‌شود و نهادهای بین‌المللی برای بررسی درجه توسعه‌یافتگی کشورها از آمارهای مراجع آماری کشورها استفاده می‌کنند. وی افزود: در ایران همانند دیگر کشورها سرشماری انجام می‌شود. یکی از آنها سرشماری نفوس و مسکن است که در سال 90 انجام شد و برای سال 95 مقدمات اجرای آن درحال آماده شدن است. رییس مرکز آمار ایران با اشاره به اجرای سرشماری بخش کشاورزی در سال 82 و امسال گفت: این سرشماری باید سال گذشته انجام می‌شد اما با توجه به تغییرات مدیریتی در بسیاری از بخش‌ها و استان‌ها، اجرای آن به امسال موکول شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر