بزرگ‌ترین مسابقه «بازی‌سازی» در ایران

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۱۹

بزرگ‌ترین رویداد بازی‌سازی در جهان که با عنوان «Global Game Jam» شناخته می‌شود از سوم تا پنجم بهمن‌ در انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌یی برگزار می‌شود. هدف این رویداد، ارتباط بیشتر بین بازی‌سازان برای به اشتراک‌گذاری تجربه‌ها و محک زدن مهارت‌های خود در سطح جهانی است. این رویداد در ۴۸ساعت انجام می‌شود و تمامی بازی‌سازان جهان را با هر سابقه و سلیقه‌یی به این رقابت دعوت و تشویق می‌کند. این رویداد از سوم تا پنجم بهمن ماه همزمان در ۳۰۹ مکان از ۶۳ کشور جهان انجام و بیش از سه هزار بازی در این ۴۸ساعت ساخته می‌شود. تمامی شرکت‌کنندگان صبح جمعه سوم بهمن ماه ۹۳ در مکان‌های مشخص شده دور هم جمع می‌شوند و یک فیلم کوتاه کلیدی را تماشا می‌کنند؛ در آخر موضوع مورد نظر برای ساخت بازی را دریافت و پس از آن تمامی سایت ها از کشورهای مختلف شروع به رقابت و ساخت بازی می‌کنند و بازی باید در غروب یک‌شنبه پنجم بهمن ۹۳ آماده باشد.

انستیتو ملی بازی‌سازی در نظر دارد به‌عنوان یکی از محل‌های برگزاری این رویداد در جهان، پذیرای علاقه‌مندان به شرکت در دوره آتی این رویداد در سال ۲۰۱۵ باشد

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این رویداد مراجعه کنند و به انستیتو ملی بازی‌سازی به‌عنوان یکی از محل‌های برگزاری این رویداد بپیوندند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر