سینمای جهان در سال جدید؛ اکشن و تعلیق

۱۳۹۳/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۶۷

سینمای جهان در سال2015 میزبان اکران فیلم‌های مهیجی خواهد بود که اوج هیجان را برای سینمادوستان به‌همراه خواهد داشت؛ از فیلم جدید «جیمر باند»، «جنگ ستارگان» و «ماموریت غیرممکن» تا ساخته‌ جدید سینماگران صاحب‌نام.

«سریع و خشن7»؛ جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» درنهایت از 13ژانویه پس از مشکلات فراوان حاصل از درگذشت پل واکر، با ایجاد تغییراتی در فیلمنامه و استفاده از صحنه‌هایی که از بازی وی به‌جا مانده، ساخته شد.

«انتقام‌جویان»؛ قسمت دوم فیلم موفق و پرفروش «انتقام‌جویان» که جاس ودن چون قسمت اول این فیلم کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده خواهد داشت برای نمایش از اول مه ‌سال2015 میلادی آماده خواهد شد. قسمت اول این فیلم ابرقهرمانی در سال2013 با ثبت فروش 4/1میلیارد دلاری پرفروش‌ترین فیلم سال شد، ضمن اینکه «انتقام‌جویان» سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای امریکا پس از فیلم‌های «تایتانیک» و «آواتار» است.

«پشت و رو»؛ انیمیشن جدید پیکسار به کارگردانی پیتر دوکتر نیز اکران خود را از 19ژوئن آغاز می‌کند. این فیلم به تغییرات ذهنی یک دختر از دوران نوجوانی تا بلوغ می‌پردازد و اتفاقاتی که در ذهن او رخ می‌دهد در این مسیر رشد را به تصویر می‌کشد.

درام بی‌نام اسپیلبرگ؛ درام جدید اسپیلبرگ با نقش‌آفرینی تام هنکس درباره جنگ سرد با فیلمنامه‌یی از جوئل و اتان کوئن، از مطرح‌ترین فیلمنامه‌نویسان و البته کارگردانان جهان از 16 اکتبر امسال راهی سینما‌ها خواهد شد. این فیلم که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، روایتگر داستان واقعی جیمز داناوان وکیلی است که پس از اتفاقاتی در بحبوحه جنگ سرد قرار می‌گیرد و برای آزادی خلبان هواپیمای جاسوسی امریکا وارد مذاکره با KGB می‌شود.

بیست‌ و چهارمین «جیمز باند»؛ بیست‌وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن جیمز باند با عنوان «شبح» از تاریخ 6 نوامبر2015 اکران خود را از انگلستان آغاز می‌کند. در این فیلم دنیل کریگ برای چهارمین‌بار در نقش مامور 007 ایفای نقش خواهد کرد و کارگردانی قسمت جدید «جیمز باند» را همچون قسمت قبلی سام مندز برعهده دارد.

«بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد- قسمت2»؛ قسمت دوم از دنباله فیلم‌های اکشن و هیجانی «بازی‌های گرسنگی» از 20نوامبر در جهان اکران می‌شود. این فیلم دومین بخش از آخرین کتاب‌های سه‌گانه «بازی‌های گرسنگی» است و بازیگران قسمت قبلی چون جنیفر لارنس و جاش هاچرسون در این فیلم نیز ایفای نقش می‌کنند.

قسمت جدید «جنگ ستارگان»؛ اپیزود جدید از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» با عنوان «نیرو برمی‌خیزد» هفتمین قسمت از مجموعه جنگ ستارگان است که از 18دسامبر سال۲۰۱۵ به نمایش درخواهد آمد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر