30هزار میلیارد تومان ارزش 100 برند برتر صنعتی

۱۳۹۳/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۵۷

100برند ارزشمند ایران در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران معرفی شدند.

به گزارش تسنیم، دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران امسال با رویکردی متفاوت در تلاش برای رفع موانع نقدینگی واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری کشور و معرفی برندهای ارزشمند بازار ایران برگزار شد. فرشاد به‌آبادی بنیانگذار جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران درخصوص انتخاب 100برند ارزشمند ایران گفت: گروه مطالعاتی هوشمند تدبیر برای شناسایی این 100برند ارزشمند، ابتدا با انتخاب حدود 700برند فعال کشور تحقیقات و ارزیابی‌های خود را آغاز کرد.

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه از بین این تعداد برند، 300برند برای ارزیابی نهایی حایز شرایط و به سه گروه C,B,A تقسیم شد که گروه A به‌عنوان 100برند ارزشمند ایران معرفی می‌شود.

به‌آبادی، ارزش 100برند ارزشمند ایران (گروه A) را بیش از 300هزار‌میلیارد ریال اعلام کرد.

علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران نیز به‌عنوان قهرمان قهرمانان صنعت ایران در بخش دولتی انتخاب شد و نامبرده حمایل قهرمانی خود را به خانم «دکتر قاسمی» همسر «شهید مجید شهریاری» اهدا کرد.

صنعتگران به بحران‌ آلودگی توجه کنند

نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد اما در این همایش گفت: کشور ما امروز با بحران‌های آلایندگی و محیط زیست روبه‌رو است و صنعتگران ما در مصارف خود باید به این موارد توجه کنند.

به گزارش ایسنا، پیروزبخت با بیان اینکه ریشه کلمه استاندارد به‌معنی انسان کارآمد است، اظهار کرد: در کشور ما و در مناسبت‌های مختلف فعالان و افراد زیادی هستند که می‌توان آنها را با واژه قهرمان تعریف کرد. وی ادامه داد: ما به‌عنوان سازمان ملی استاندارد توقعاتی در زمینه تولیدات و فعالیت‌های صنعتی داریم. وقتی یک واحد صنعتی به‌عنوان قهرمان معرفی می‌شوند باید دارای ویژگی‌هایی باشد و بسیاری از موازین را رعایت کند. بنابراین یکی از نخستین وظایف قهرمان صنعتی رعایت استاندارد است. همچنین کیفیت نیز در کنار موضوع استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد ضمن آنکه باید نوآوری، مرغوبیت و قیمت مورد تاکید قرار گیرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر