اخبار کلان

۱۳۹۳/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۳۹

یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوارها واریز شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از واریز یارانه دی به حساب سرپرستان خانوارها خبر داد. به گزارش تسنیم، چهل‌و‌هفتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به دی جاری، همانند ماه‌های گذشته به‌ازای هر نفر 45هزار‌و500تومان ساعت24 یکشنبه‌شب 21دی به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد. این چهل‌و‌هفتمین مرحله پرداخت یارانه نقدی دولت به خانوارهاست.


تعیین تکلیف بیش از 90میلیارد تومان کالای قاچاق

طی 9ماهه امسال بیش از 90میلیارد تومان کالای قاچاق کشف‌ شده که 15درصد از این کالاها منهدم و بقیه نیز باتوجه یه اینکه قابلیت مصرف دارند، شرایط ورود آنها به بازار مصرف فراهم شده است. به گزارش ایسنا، محمدی رییس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در حاشیه همایش تخصصی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: کالاهایی که به‌عنوان قاچاق تحویل این سازمان می‌شود براساس قوانین مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و چنانچه قابلیت مصرف داشته باشد، به بازار ارایه می‌شوند و در‌صورتی‌که به تولید کشور آسیبی نرساند، آن کالا از طریق مزایده، وارد بازار مصرف شده و علاقه‌مندان می‌توانند این کالا را خریداری کنند. بخشی از کالاها به‌دلیل عدم تایید و مغایرت با برخی مسایل ازجمله موضوعات امنیتی، وارد بازار نشده و بخشی دیگر به‌دلیل فساد‌پذیری یا دلایل دیگر منهدم می‌شوند.


بدهی‌های سرخابی‌ها به مالک جدید منتقل نخواهد شد

رییس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: خریدار هر یک از این باشگاه‌ها مالک برند و دارایی‌های آنها می‌شود و بدهی‌های سرخابی‌ها به مالک جدید منتقل نخواهد شد. به گزارش ایرنا، میرعلی‌اشرف عبدالله پوری‌حسینی درخصوص قیمت پایه و شرایط واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: درجلسه دیروز هیات واگذاری قیمت 290میلیارد تومانی برای هریک از این دو باشگاه به تصویب رسید. رییس کل سازمان خصوصی‌سازی درخصوص قیمت‌گذاری سهام این دو تیم افزود: این قیمت‌گذاری براساس برند و دارایی‌های موجود استقلال و پرسپولیس انجام شده است. پوری‌حسینی اضافه کرد: درخصوص بدهی‌های این دو باشگاه نیز قرار است کمیته تسویه تشکیل شود تا نسبت به بررسی و تایید و پرداخت آنها اقدام کند. وی درخصوص شرایط خریداران این دو باشگاه نیز گفت: متقاضیان خرید تنها می‌توانند مالک یکی از دو باشگاه استقلال یا پرسپولیس شوند به‌علاوه اینکه نباید مالک باشگاه دیگری باشند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر