اسم «محسن یگانه» در لیست مشاهیر

۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۴۵

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ که از ابتدای دی امسال برای برگزاری تور کنسرت‌های خود روانه امریکا شده بود، روز گذشته تندیس معتبر سالن نوکیا را به‌عنوان یکی از مشاهیر این تالار دریافت کرد. تندیس مشاهیر سالن نوکیا به کسانی که بتوانند ظرفیت این سالن را تکمیل کنند اهدا می‌شود. محسن یگانه توانست در اجرای خود ظرفیت ۷۱۰۰نفری این سالن را تکمیل کند و روز باشکوهی را برای ایرانیان مقیم لس‌آنجلس در این سالن رقم بزند. یگانه در آن کنسرت قطعه «یکی هست» مرتضی پاشایی را با همراهی کم‌نظیر مردم اجرا کرد که از جمله اتفاقات آن کنسرت به‌شمار می‌رود. پیش از محسن یگانه در سال۲۰۱۴ مشاهیری همچون مارک آنتونی، خوان گابریل، یانی، چارلی ویلسون و … در این سالن روی صحنه رفته بودند. شهرام ناظری همراه پسرش حافظ نیز در ماه مارس در این سالن به اجرای برنامه پرداخته بودند.

محسن یگانه نخستین خواننده رسمی داخل کشور است که موفق به کسب این عنوان شده است. بسیاری از اهالی موسیقی در صفحات شخصی خود این افتخار را به محسن یگانه تبریک گفته‌اند.

کنسرت‌های این خواننده به‌دلیل استقبال خوب ایرانیان بارها توسط تهیه‌کنندگان تمدید شد، به‌طوری‌که یگانه پس از گذشت یک‌ماه‌و‌نیم همچنان در حال برگزاری کنسرت در ایالت‌های مختلف امریکا است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر