حوالی خبر

۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۹۸

واردات 65هزارمیلیارد ریالی خودرو و قطعات

فارس براساس آمار گمرک ایران در 9ماه نخست سال‌جاری بالغ بر 65تریلیون و77میلیارد و961میلیون و456هزارو399ریال خودر و قطعات به وزن 236میلیون تن وارد کشور شده است. همچنین ارزش دلاری این واردات 2میلیارد و494میلیون و 311هزارو 407دلار برآورد شده است.

همچنین در هشت ماه سال‌جاری واردات خودرو و قطعات آن به کشور بالغ بر 2میلیارد و192میلیون و 15هزارو512دلار بوده است. ارزش ریالی واردات این محصولات طی این مدت بالغ بر5هزارو698میلیارد و 683میلیون تومان برآورد شده است.


راه‌اندازی خطوط اتوبوس برقی در جنوب شرق تهران

خبر خودرو مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در خصوص احداث خطوط جدید ناوگان اتوبوسرانی تهران گفت: ایجاد خطوط جدید اتوبوس در گرو پرداخت سهم دولت برای توسعه حمل‌ونقل عمومی است. پیمان سنندجی، گفت: باوجود اینکه درحال حاضر هیچ برنامه‌یی برای گسترش خطوط اتوبوسرانی تهران وجود ندارد اما زیرساخت‌های دو خط اتوبوس برقی در جنوب‌شرق تهران درحال انجام است.

وی گفت: درراستای ارتقای خدمات شبانه‌روزی اتوبوسرانی تهران، طرحی اجرا خواهد شد که به موجب آن برخی از نقاط مثل فرودگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری نیز به‌صورت شبانه‌روزی از این خدمات حمل‌ونقل عمومی بهرمند شوند.


قدردانی از مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان

ویژه شهردار شهر الهایی از مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان قدردانی کرد. لفته دورکوندی شهردار الهایی به‌همراه رییس شورای شهر از پیگیری ویژه نصرالله دهقانی درخصوص تسریع در آسفالت جاده کندرو شهر الهایی قدردانی کردند.

لفته دورکوندی شهردار الهایی به همراه «ناصر حایی‌نژاد» رییس شورای شهر این شهر با صدور یادداشتی مشترک، خطاب به نصرالله دهقانی، پیگیری دلسوزانه ایشان را درخصوص رفع قسمت مهمی از محرومیت اصلی این شهر، ستودنی خوانده و نوشته‌اند؛ «قطعا دلسوزی و پیگیری مستقیم جنابعالی به یاد مردم شریف و محروم شهر الهایی خواهد ماند و این عنایت شما، مستلزم دعاگویی وافر و دایمی این شهروندان و عشایر غیرتمند الهایی خواهد بود.»

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر