«شیار ۱۴۳» سه میلیاردی شد

۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۷۶

فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» فروشی ۳میلیارد و ۱۳۰میلیون تومانی را در سینماهای سراسر کشور تجربه کرده است.

امیر قطبی، مدیر پخش موسسه فیلمیران با اعلام این خبر گفت: فیلم سینمایی «شیار 143» در تهران یک میلیارد و 380میلیون تومان و در شهرستان‌ها یک میلیارد و 750میلیون تومان و در اکران‌های ارگانی و وزارتخانه‌ها نیز 600 میلیون تومان فروخته است.

این فیلم اکنون 23سینما در تهران و 45 سینما در شهرستان در اختیار دارد.

وی در مورد فروش فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» ساخته قربان محمدپور و تهیه‌کنندگی حسن دادخواه گفت: این فیلم تا پایان روز پنجشنبه 11دی‌ماه یک میلیارد و 75میلیون تومان فروش داشت. «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» با در اختیار داشتن 14سالن سینما 725میلیون تومان و در شهرستان با در اختیار داشتن 25 سینما 350میلیون تومان به فروش رسیده است.

سعید خانی، مدیر پخش موسسه نسیم صبا در مورد گیشه فیلم سینمایی «بیگانه» ساخته بهرام توکلی گفت: این فیلم در تهران 140میلیون تومان و در شهرستان 40میلیون تومان فروش داشت.

فیلم سینمایی «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی که اکران خود را از چهارشنبه 10دی‌ با 11سینما در تهران آغاز کرده نیز طی دو روز نمایش 13میلیون تومان فروش را ثبت کرد.

به‌گفته خانی، سینماهای شهرستان نیز نمایش فیلم سینمایی «سیزده» را اواخر هفته آینده آغاز می‌کنند. اکران شهرستان‌های «بیگانه» از دو هفته گذشته تاکنون آغاز شده و درحال حاضر مشهد، سنندج، کاشان، گرگان و تبریز «بیگانه» را در سالن‌های سینماهای خود روی پرده دارند.

فیلم سینمایی «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی درحال حاضر 32 سینما در اختیار دارد و در تهران 320میلیون تومان و در شهرستان 130میلیون تومان از گیشه را به‌خود اختصاص داده است.

فیلم سینمایی «ملبورن» ساخته نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی که یکی از فیلم‌های روز سینمای ایران است تا پایان روز پنجشنبه 11دی‌ماه به فروش 210میلیون تومانی دست یافت. این فیلم در سینماهای تهران 190میلیون تومان و در سینماهای شهرستان 20میلیون تومان فروش کرده و تنها در روز پنجشنبه 35میلیون تومان فروش را ثبت کرده است.

«مجرد چهل ساله» شاهین باباپور طی دو روز اکران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 27میلیون تومان فروش داشته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر