اعداد و ارقام سخن می‌گویند

۱۳۹۳/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۴

ساخت سالانه 30 کیلومتر در تهران

به گفته محسن سرخو، رییس کمیته حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر تهران توسعه حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه مترو در دستور کار است که بر اساس برنامه 5ساله دوم شهر تهران می‌توان به‌بهره‌برداری از 30کیلومتر خط جدید مترو و افزایش سالانه 500دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران اشاره کرد.


نقص عضو 19هزار تهرانی در 4ماه

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اعلام رشد 4.5درصدی نزاع در پایتخت از تعیین نقص عضو بیش از 19هزار تهرانی در چهار ماهه امسال خبر داد. وی در ادامه از ثبت بیش از 12هزار پرونده تصادف در استان تهران خبر داد.


2میلیون نفر در خطوط بی‌آرتی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از جابه‌جایی دو میلیون و 200هزارنفر در روز از طریق خطوط بی‌آرتی خبر داد. پیمان سنندجی گفت: شبکه اتوبوس‌های تندرو با احداث دو خط جدید تکمیل خواهد شد که علاوه براین ارتقای کیفیت ناوگان و سطح خدمات رسانی نیز در دستور کار است.


6800 طرح نیمه‌تمام در کشور

به گفته محمدرضا حافظی، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز 6800پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که دولت برای اتمام آنها اعتبار کافی در اختیار ندارد.


75میلیارد تومان برای جنگل‌های زاگرس

رییس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور گفت: در سال جاری اعتباری معادل 75میلیارد تومان برای احیای جنگل‌های زاگرس در نظر گرفته شده است. البته اعتبار لازم برای احیای کامل جنگل‌های زاگرس در یک دوره پنج ساله، هزار و 70 میلیارد تومان یعنی سالانه حدود 200میلیارد تومان است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر