حوالی خبر

۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۴۰

اختصاص 250میلیارد برای بازسازی پل‌های روستایی

ایلنا هیات وزیران مصوب کرد که مبلغ 250میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی پل‌های بزرگ روستایی خسارت دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه در اختیار وزارت راه‌وشهرسازی قرار گیرد. هیات وزیران مصوب کرد که مبلغ 250میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی پل‌های بزرگ روستایی خسارت‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه در اختیار وزارت راه‌وشهرسازی قرار گیرد. هیات وزیران در جلسه‌ای به پیشنهاد معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور و به استناد اصل 138 قانون اساسی تصویب کرد که مبلغ 250میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌یی از محل منابع، برای مرمت و بازسازی پل‌های بزرگ روستایی خسارت دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه در اختیار وزارت راه‌وشهرسازی قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط اقدام شود.


ایرلاین صهیونیستی حق عبور از فضای کشور را ندارد

تسنیم معاون هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها باتاکید بر اینکه هواپیماهای مسافری کشورهای دیگر ‌جز رژیم صهیونیستی می‌توانند از فضای کشورمان استفاده کنند گفت: باتوجه به تقاضای شرکت اوکراینی اینترنشنال، پروازهای این شرکت اوکراینی شناخته می‌شود. ابراهیم شوشتری اظهار کرد: جز رژیم صهیونیستی، هیچ منع قانونی برای استفاده از فضای پروازی سایر کشورها نداریم. این درحالی است که اخیرا اخباری منتشر شده مبنی‌بر اینکه شرکت هواپیمایی اینترنشنال اوکراین با گرایش‌های صهیونیستی از آسمان ایران و یکی از فرودگاه‌های داخلی برای انجام پروازهایش استفاده می‌کند.


ساماندهی واردات خودرو ضروری است

ایرنا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی باتاکید بر لزوم ساماندهی واردات خودرو گفت: چنانچه راهکار اساسی برای جلوگیری از واردات خودروهای خارجی در نظر گرفته نشود، بدون شک صنعت خودروی کشور با رکود و ورشکستگی مواجه خواهد شد. حسین فتاحی افزود: واردات خودروهای خارجی بیش از هر چیز به اهداف راهبردی اقتصاد مقاومتی ضربه می‌زند زیرا با اهداف راهبردی نظام به‌ویژه در حوزه اقتصادی تناقض دارد. وی اظهار داشت: با روند کنونی واردات خودروهای لوکس و بی‌کیفیت، جای نگرانی است که تولیدات داخلی دچار مشکلات اساسی خواهند شد و این همان چیزی است که ما باید از سوی آن احساس خطر کنیم، چراکه با این روند فرصت‌های شغلی نیز با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر