طنین دوباره «چرا رفتی» در تهران

۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۰۹

کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری بعد از 31 اجرا در سراسر کشور، 8 بهمن بار دیگر در سالن وزارت کشور روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش مهر، محمدحسین توتونچیان تهیه‌کننده کنسرت «چرا رفتی» درباره اجرای مجدد این کنسرت در تهران گفت: به‌دلیل درخواست مکرر مخاطبانی که نتوانستند در اجراهای گذشته در تهران شرکت کنند، تصمیم گرفتیم این کنسرت را یک شب دیگر در تهران روی صحنه ببریم.

به‌گفته وی تور شهرستان‌های این کنسرت نیز که پیش‌تر در شهرهایی مثل کرمان، شیراز، رشت، کرمانشاه، ساری، شهرکرد و ارومیه اجرا شده بود، پس از گذراندن مراحل کسب مجوز در سایر شهرهای کشور ادامه خواهد یافت.

در این کنسرت که در دو اجرا در ساعت‌های 18 و 21:30 روی صحنه می‌رود، سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه حضور خواهد داشت. حسین رضایی‌نیا و آیین مشکاتیان نوازنده سازهای ضربی، مهیار طریحی نوازنده سنتور، علی جعفری پویان و تینا جامه‌گرمی نوازنده ویلن، سهراب برهمندی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویلنسل، آرین کشیشی نوازنده گیتارباس، سپند دادبه نوازنده عود و خورشید دادبه نوازنده تار هنرنمایی خواهند کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر